Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Det er fredag, jeg har vært syk en uke og huset står på hodet og jeg har lenge lovet ungene baking i helga, og mandag er det julegaveshopping og tirsdag kommer julebesøket! Så idag MÅ jeg vaske og rydde hus! Men eier ikke motivasjon! Har utsatt og utsatt i hele dag, er ikke helt frisk enda kjenner jeg, har nesten ikke sovet og har en syk gutt hjemme med meg også... Stress! Gi meg et spark i ræva, slutt å skriv nye innlegg her inne eller bare send over litt energi til meg! 😁 Anonymous poster hash: e7351...16a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Det er fredag, jeg har vært syk en uke og huset står på hodet og jeg har lenge lovet ungene baking i helga, og mandag er det julegaveshopping og tirsdag kommer julebesøket! Så idag MÅ jeg vaske og rydde hus! Men eier ikke motivasjon! Har utsatt og utsatt i hele dag, er ikke helt frisk enda kjenner jeg, har nesten ikke sovet og har en syk gutt hjemme med meg også... Stress! Gi meg et spark i ræva, slutt å skriv nye innlegg her inne eller bare send over litt energi til meg! 😁 Anonymous poster hash: e7351...16a Jeg burde ha skjønt at det ikke finnes folk med ekstra energi å gi bort pp denne tiden av året... Anonymous poster hash: e7351...16a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Hadde jeg hatt no styrke til overs, så skulle du fått! Er helt kaputt etter eksamensperiode, etterfulgt av sykt barnt og syk meg selv. Har vasket gulvene, og fått vasket litt klær. Vi drar på juleferie i morgen, så jeg lar hus være hus til vi kommer hjem igjen! Anonymous poster hash: 5d5cf...50c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Hadde jeg hatt no styrke til overs, så skulle du fått! Er helt kaputt etter eksamensperiode, etterfulgt av sykt barnt og syk meg selv. Har vasket gulvene, og fått vasket litt klær. Vi drar på juleferie i morgen, så jeg lar hus være hus til vi kommer hjem igjen! Anonymous poster hash: 5d5cf...50c Vel overstått eksamen! Ble ferdig med min eksamen tidlig i desember så burde hatt et hav av tid på meg til å gjøre ferdig vasking og baking. Neida, først skulle man ha ferie og ikke gjøre nooooenting! Så ble jeg og unger syke...:/ Smart Håper du får en fin ferie! 😄 Anonymous poster hash: e7351...16a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Har du ingen mann som kan vaske og rydde? Jeg skulle selv få huset fult av besøk på søndag, så reiser vi til en storby på mandag. Må avlyse besøket, for jeg ligger rett ut. Har hatt alt for mye på skolen å gjøre, siste eksamensframføring før jul var i går. Jeg er alene med barna, her blir det da bare avslapping, se film og kose oss. Så må jeg vaske klær og pakke da. Håper formen din blir raskt bra, så du får gjort det du skal. Anonymous poster hash: c6038...8e1
BareMas Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Det blir jul selv med skitne gardiner! Bruk energien på kos og baking, få ungene til å rydde det verste. Ettersom du har vært syk er det ingen skam i å sende gjestene en mld "kan dere komme litt tidligere? Jeg har vært syk og trenger deres hjelp til å gjøre istand det siste til jul" God bedring
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Hadde jeg hatt no styrke til overs, så skulle du fått! Er helt kaputt etter eksamensperiode, etterfulgt av sykt barnt og syk meg selv. Har vasket gulvene, og fått vasket litt klær. Vi drar på juleferie i morgen, så jeg lar hus være hus til vi kommer hjem igjen! Anonymous poster hash: 5d5cf...50c Vel overstått eksamen! Ble ferdig med min eksamen tidlig i desember så burde hatt et hav av tid på meg til å gjøre ferdig vasking og baking. Neida, først skulle man ha ferie og ikke gjøre nooooenting! Så ble jeg og unger syke...:/ Smart Håper du får en fin ferie! Anonymous poster hash: e7351...16a Takk! Håper du får en fin jul, selv om det blir litt stress først! Anonymous poster hash: 5d5cf...50c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Ringte mannen nå... Han "kjeftet" på meg og sa jeg ikke fikk lov å gjøre noe som helst for jeg er faktisk syk og at han skal vaske hus i morgen! Ville overraske han også da siden han har jobbet veldig mye denne uka! Pluss gjort ekstra hjemme siden jeg er syk! Sukk... Minn meg på å kjøpe flere julegaver til mannen min på mandag! *elsk* 😍😍😍 Oi! Nå ble jeg faktisk litt motivert til å rydde litt! Anonymous poster hash: e7351...16a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #9 Skrevet 19. desember 2014 Ringte mannen nå... Han "kjeftet" på meg og sa jeg ikke fikk lov å gjøre noe som helst for jeg er faktisk syk og at han skal vaske hus i morgen! Ville overraske han også da siden han har jobbet veldig mye denne uka! Pluss gjort ekstra hjemme siden jeg er syk! Sukk... Minn meg på å kjøpe flere julegaver til mannen min på mandag! *elsk* 😍😍😍 Oi! Nå ble jeg faktisk litt motivert til å rydde litt! Anonymous poster hash: e7351...16a Takker for svar, og god jul :-) Anonymous poster hash: e7351...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå