Gå til innhold

Baby - utvikling motorisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun blir 9 mnd i starten av januar, og kan åle seg baklengs. Ganske langt også. Og snu seg på gulvet etter leker. Sitter rimelig stødig, men setter seg ikke selv opp. Viser ingen tegn til krabbing eller reise seg opp enda. Vanlig? Min eldste reise seg opp når hun var 9 mnd, men krabbet ikke før 11 mnd. Gikk/sprang som 14 mnd. Min yngste er litt bedagelig. Er masse på gulvet, og var lenge ikke glad i å ligge på gulvet. Vet man ikke skal sammenligne barn. men føler hun er "treg" sammenlignet med andre barn på hennes alder som åler seg fremover og reiser seg opp på samme alder.. 

Anonymous poster hash: e5dfa...bdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett, du skal ikke sammenligne barn! La babyen din få utvikle seg i sitt eget tempo!

Anonymous poster hash: 880e4...a07

Skrevet

Din første var jo veldig tidlig. Min er 8 mnd og ikke i nærheten av å krabbe eller reise seg. Eldste krabbet tidlig, men gikk ikke før han var 18 mnd. Helt normale begge to:)

Anonymous poster hash: 49f9f...d86

Skrevet

Din første var jo veldig tidlig. Min er 8 mnd og ikke i nærheten av å krabbe eller reise seg. Eldste krabbet tidlig, men gikk ikke før han var 18 mnd. Helt normale begge to:) Anonymous poster hash: 49f9f...d86

En er da vel ikke veldig tidlig om en reiser seg opp når en er 9 mnd og krabber når en er 11 mnd?!

Anonymous poster hash: 56426...b21

Skrevet

Din første var jo veldig tidlig. Min er 8 mnd og ikke i nærheten av å krabbe eller reise seg. Eldste krabbet tidlig, men gikk ikke før han var 18 mnd. Helt normale begge to:) Anonymous poster hash: 49f9f...d86

En er da vel ikke veldig tidlig om en reiser seg opp når en er 9 mnd og krabber når en er 11 mnd?!

Anonymous poster hash: 56426...b21

Nei, hehe:) Jeg leste nok litt fort og trodde babyen gikk ved 9 mnd.

Anonymous poster hash: 49f9f...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...