Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 I januar i år ble det lagt på fliser på badet mitt, av et firma. For to mnd siden så jeg en liten sprekk i en flis, etter noen dager er den blitt lengre og glisende ved siden av har også sprukket. Nå har jeg plutselig tre fliser som er sprukket. Har tatt kontakt med firmaet, og fikk beskjed om at det nok var en skjønnhetsflekk at jeg skulle avvente å se, blir det mer så skulle jeg ta kontakt. Har både sendt dem Mail og forsøkt å ringe uten noe svar. Krever jeg for mye? Hva hadde du gjort? Flisene er forsåvidt dyre. Anonymous poster hash: be469...b62
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 glisende=flisene Anonymous poster hash: be469...b62
MissYou Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Reis direkte til firmaet, da får du svar!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Samboer som er flislegger sier at dem er pliktig til å komme å legge nye fliser og at de har gjort en feil når det sprekker etter så kort tid! Anonymous poster hash: cd962...05d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Reklamasjonssak, IKKE for kravstor! Anonymous poster hash: c8b7d...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå