Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Jeg tror jeg har møtt veggen, men vet ikke om det jeg har opplevd skal kunne gi slike symptomer. Er jeg utbrent eller har jeg lav stressterskel? Jeg klarer ikke å tenke klart angående situasjon min. Jeg har hatt to tette graviditeter siste to år. Har ett barn på 5 år i tillegg. I det første svangerskapet ble barna (tvillinger) født i uke 26 og var innlagt på barneklinikken i flere uker før vi mistet det ene barnet. Stor sorg, men liten tid til å komme meg til hektene pga barna. Deretter nytt svangerskap som forløp normalt. Mellom graviditetens jobbet jeg fullt. Etter fødsel oppdaget alvorlig jernmangel uten anemi. Jeg er helt utslitt, svimmel, svak i muskulatur og kvalm. Gruer meg til å stå opp om morgenen, og bare det å stelle meg eller lage meg mat er et ork. Ungene klarer jeg å håndtere, men det tar på. Vegrer meg for å gå ut, gjøre sosiale ting og husarbeid. Føler aldri at jeg kommer meg ovenpå. Hva skjer med meg? Er jeg deprimert eller bare utslitt pga mange belastninger på kort tid? Noen som har vært i liknende situasjon og hva gjorde dere med det? Anonymous poster hash: a26bb...d39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå