Gå til innhold

Vanlig med oppkast uten noen andre symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på fire år har kastet opp idag. Dette er fjerde gang i desember han kaster opp (har nesten ikke vært syk før). Han er alltid litt blek og slapp i forkant, men spiser som normalt. Så kaster han opp, sover litt og våkner opp helt fin i formen. Ingen diare, ikke noe magevondt etc. Ikke har han spist noe spesielt, forkjellige ting han har spist hver gang dette har skjedd. Men siden det har skjedd fire ganger på like mange uker nå begynner jo vi å lure litt.

Er det normalt at de får omgangssyken som en oppkastrunde uten noen andre symptomer? Og i tillegg så hyppig? Ingen andre i familien har blitt smittet (bank i bordet)

Anonymous poster hash: c66a8...3bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Kun nå i desember eller i andre perioder? Spiser han mer sukker og usunn mat nå? Skal ikke skremme deg med min erfaring, men min kusine var slik gjennom hele barndommen. Hun har fått påvist diabetes, kastet alltid opp i "ferie tiden" når hun fikk litt ekstra. Ellers kan det jo være omgangsvirus som henger i, det opptrer jo forskjellig hos oss. God bedring :-)

Anonymous poster hash: 2eb69...71c

Skrevet

Han begynte nå i desember. Ikke spesielt mye sukker nei og de fleste gangene han har kastet opp har det vært midt i uka og sukker og godteri spiser han i helgen....

Jeg også tenker omgansvirus, bare synes det er så rart at han har null vondt i magen, ingen diare og at det har pågått i snart fire uker uten at noen andre (hjemme og i bhg) har blitt smittet....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...