Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Har gått på penicilin og som en bivirkning har jeg fått soppinfeksjon. Har prøvd Canesten, men ikke kvitt det helt. Noen som har andre tips? Anonymous poster hash: 5bfd0...bf8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Jeg smurte bare med yoghurt naturell og ble kvitt det helt i løpet av et par dager. Men vet ikke om det funker når ikke Canesten funker da... Anonymous poster hash: a9380...0dc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Har du bare brukt krem, eller har du satt inn vagitorie(pille) i tillegg? Hvis du har det, kan du prøve en ukeskur. Da tar du en vagitorie hver dag i 6 dager(tror jeg) å smører i tillegg. Sov uten truse på natten. Ha gjerne et håndkle eller noe i sengen tilfelle noe av kremen skulle smitte av. Drikk mye vann, ikke Spis for mye sukker. Sopp elsker sukker. Anonymous poster hash: 89d40...d31
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Du kan og få en pille å svelge hos legen For å fjerne sopp i kroppen Eddik-vann er og bra Anonymous poster hash: e29c5...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå