Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Kan noen hjelpe meg med bh størrelsen min? Målte under puppene, 75 cm og over puppene, 88 cm. Hva blir det? På forhånd tusen takk😃 Anonymous poster hash: a4d56...4cb
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Du må nesten sammenligne med tabellene til det merket du har lyst til å kjøpe. Vil også avhenge litt av formen på brystene dine, snittet på BH'en, og BH-merke. (Og om du vil ha norske størrelser, eller feks britiske). Det høres omtrent ut som mine mål, jeg bruker 30 F-G (kjøper fra England), eller 65-70 G-H i norske butikker, avhengig av BH'en. Men, hver gang jeg er i butikk blir personalet overrasket over at jeg må ha så stor cup Er nok fordi mine bryster henger litt, så de ser ikke så store ut. Men, du må nesten sjekke tabeller eller gå i butikk! Anonymous poster hash: 8dfd1...76d
Villbringebringebær Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Du må nesten sammenligne med tabellene til det merket du har lyst til å kjøpe. Vil også avhenge litt av formen på brystene dine, snittet på BH'en, og BH-merke. (Og om du vil ha norske størrelser, eller feks britiske). Det høres omtrent ut som mine mål, jeg bruker 30 F-G (kjøper fra England), eller 65-70 G-H i norske butikker, avhengig av BH'en. Men, hver gang jeg er i butikk blir personalet overrasket over at jeg må ha så stor cup Er nok fordi mine bryster henger litt, så de ser ikke så store ut. Men, du må nesten sjekke tabeller eller gå i butikk! Anonymous poster hash: 8dfd1...76d Samme her ser ikke såååå store ut, men bruker 79G hvor får du tak i det? Finner bare på change og det blir dyrt :/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Du må nesten sammenligne med tabellene til det merket du har lyst til å kjøpe. Vil også avhenge litt av formen på brystene dine, snittet på BH'en, og BH-merke. (Og om du vil ha norske størrelser, eller feks britiske). Det høres omtrent ut som mine mål, jeg bruker 30 F-G (kjøper fra England), eller 65-70 G-H i norske butikker, avhengig av BH'en. Men, hver gang jeg er i butikk blir personalet overrasket over at jeg må ha så stor cup Er nok fordi mine bryster henger litt, så de ser ikke så store ut. Men, du må nesten sjekke tabeller eller gå i butikk! Anonymous poster hash: 8dfd1...76d Samme her ser ikke såååå store ut, men bruker 79G hvor får du tak i det? Finner bare på change og det blir dyrt :/ http://www.bravissimo.com/for det meste, har vært i butikkene deres i England og prøvd www.figleaves.com har også en del, og mye av det samme som Bravissimo. Har bestilt mest fra Bravissimo, ikke noe problem med levering eller returer. Toll og moms blir det jo, men det går greit Change har iallefall Fantasie, som er det merket jeg bruker, men tar stort sett ikke inn de modellene som er aktuelle for meg... og da hadde det blitt omtrent like dyrt, så jeg bestiller heller på nettet Anonymous poster hash: 8dfd1...76d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Sjekk her: http://change.com/no/bh-guide I følge denne er du 70DD Anonymous poster hash: 49529...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå