Gå til innhold

Sofabord i hvitt eller tre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nytt..... synes mange av de i tre er utrolig kule, men jeg er ikke en slik som har økonomi til å bytte sofabord hver gang det kommer en ny trend eller noe er "ut", så jeg må tenke langsiktig....

Tenker at selv om jeg helst har lyst på tre nå (kul trend) så blir det kanskje helt ut om 6 mnd? Er det bedre å velge ett i hvitt? Ikke høyglans/folie, men hvitt trebord..... 

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 1d8f8...742
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hvitt. Det er ut for lenge siden. Om du velger trebord, er du sikrere.

Anonymous poster hash: 9ea8b...d7c

Skrevet

Stol på din smak og ikke bry deg om trender og hva andre har☺

Er det trend og hva andre har blir du på sikt misfornøyd uansett.

Lykke til😊

Anonymous poster hash: c7ab8...5d5

Skrevet

Jeg synes tre er finest og mest tidløst. Dessuten kan det males hvis du senere likevel vil ha hvitt 😀

Anonymous poster hash: 2f820...2df

Skrevet

Valgte tre selv, veldig fornøyd med det. Lei av alle helhvite hjem. Dessuten har jeg litt miks av hvitt, mørkt og tre, synes det gir mer liv og karakter til et hjem. Min smak iallerfall.

Anonymous poster hash: d8922...a43

Skrevet

Jeg har hvitt, nå er jeg sånn frøken som alle her inne er lei av sånn interiør messig da :-) da hele hjemmet mitt er vintage/shabby Chic ;-) men jeg liker det samma om deter ut forlengst...

Skrevet

Vi har nettopp innredet et hus i tre og hvitt :P Vi endte opp med tre-bord både til spisebord og til stuebord, rett og slett fordi det kan vi male hvis vi går lei :P Og de er enklere å holde fine, flekker og riper kan bare slipes bort med litt sandpapir! 

Anonymous poster hash: cf582...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...