Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har en sønn på 1,5 år som har vært veldig syk siste uka, og jeg har i samråd med legen, økt dosen litt med ventolin og flutide. Nå er han nesten frisk igjen, men er hås og har nesten ikke stemme. Dette kom etter at han begynte å bli frisk igjen, så jeg lurte på om noen vet om man kan bli hås av disse medisinene? Har brukt dem på datteren min siden hun ble født, og jeg har aldri opplevd dette med henne. Anonymous poster hash: 1ffdd...894
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Min gutt på 2 bruke sammen medisin, og har ikke lagt merke til at han har blitt hes i stemmen av å bruken Anonymous poster hash: f8986...c99
Pengetreet Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Heshet er en kjent bivirkning av flutide. Hvis dere er flinke til å skylle munnen hans etterpå så skal det redusere hesheten. Da minsker også sjansen for sopp. Da datteren min var liten så gav jeg henne litt vann å drikke fordi hun ikke klarte å bare skylle munnen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 D er nok heller et forkjølelsessymptom Sønnen min brukte desse medisinene fra han var 2 til han var ca. 5 år. Datteren mi begynte da hun var ca 1 år, er 4 nå (hadde 2-3 mnd pause i sommer, så hun er i ferd med å vokse d av seg hun også ) D skal ikke være bivirkninger. Barn med astma har lettere for å få luftveisinfeksjoner, og de kan ofte sitte lenger i. Han har nok litt halsbetennelse el.l. i tillegg. God bedring! Anonymous poster hash: 8b564...ce1
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Heshet er en veldig vanlig bivirkning av Flutide. Hilsen farmasøyt Anonymous poster hash: 390b4...11c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Bivirkninger: Svært vanlige (≥1/10): Infeksiøse: Candidainfeksjoner i munn og svelg. Vanlige (≥1/100 til <1/10): Hud: Kontusjoner (blåmerker). Luftveier: Heshet. Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Immunsystemet: Kutane Anonymous poster hash: f8986...c99
*Lissi* Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Har aldri opplevd det med mine, men ser jo over at det kan være en bivirkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå