Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Han forsov seg igjen. Han ble sinna for at jeg ikke ble sinna på han og jagde han opp når klokka ringte. Jeg skulle opp to timer etter han. Han stod opp etter meg. Anonymous poster hash: 15ba3...42f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Han forsov seg igjen. Han ble sinna for at jeg ikke ble sinna på han og jagde han opp når klokka ringte. Jeg skulle opp to timer etter han. Han stod opp etter meg. Anonymous poster hash: 15ba3...42f Hæh!!!? Skulle DU ha våknet av vekkerklokka for å jage ham opp? Og så blir han til og med sint fordi du ikke våknet av samme vekkerklokka han ikke våknet av? Oiiii! Morsom mann!!! 😄 Anonymous poster hash: a05d7...e4a
Gjest Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Nei vet du hva......Send den guttevalpen hjem til mamman sin, så kan hun prøve å oppdra han EN gang til, og se om det funker denne gangen!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Han har ingen grunn til det nei. Slik er min mann også. Blir vel ikke direkte sint, men forventer at jeg skal få ham opp om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Dersom han fortsatt lå da du stod opp, så burde du ha skjønt at han hadde forsovet seg ja!! Anonymous poster hash: 32c84...a55
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Hvis han ikke forsover seg daglig du forsto at han var i ferd med å forsove seg synes jeg det var veldig dårlig gjort ikke å vekke ham. Om han derimot stadig sitter opp utover natten og "aldri" våkner tidsnok uten hjelp synes jeg ikke han har noen grunn til å bli sur. Anonymous poster hash: c62d1...662
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Tja, jeg vekker mannen om jeg ser at han holder på å sovne av. Men det skjer en gang i skuddåret så hadde skjønt det om han ble sur på meg om jeg ikke vekte han ja.. Hadde det skjedd flere ganger i uka hadde jeg ikke orket å sagt noe, får være måte på, har nok med å vekke unger. Anonymous poster hash: bb1ff...b9d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Min mann forsover seg hver dag, han skal opp kl 05.45 men ligger gjerne til 07.00 ... Jeg ser på det som hans egen oppgave å komme seg opp, vi er da voksne mennesker! Vi har forsøkt at jeg har på alarmen og vekker han, men det funket dårlig... Jeg jobber turnus, og kommer meg ALLTID opp i rett tid i f.eks helger! Anonymous poster hash: 55aa9...aa0
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #9 Skrevet 19. desember 2014 Han er fullstendig urimelig. Voksne menn bør klare å få seg selv ut av sengen når vekkerklokken ringer. Unntaket må være hvis han hadde bedt deg kvelden før om vekke-hjelp hvis han skulle rekke en tidlig flyavgang eller noe annet spesielt. Eller hvis han på en eller annen måte er syk og under behandling. Anonymous poster hash: 60f18...6fd
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Vel, min mann på snart 42 har samme problem. Kommer seg aldri opp i god nok tid. Han vet jeg er morgenfugl, så han forventer nok at jeg dytter i han... Og når han i tillegg er morgengretten blir han sur på meg. Har lært meg å overse det, for han har glemt det i ettermiddag😊 Anonymous poster hash: 8eccf...708
Luksusdyret Skrevet 19. desember 2014 #11 Skrevet 19. desember 2014 Han forsov seg igjen. Han ble sinna for at jeg ikke ble sinna på han og jagde han opp når klokka ringte. Jeg skulle opp to timer etter han. Han stod opp etter meg. Anonymous poster hash: 15ba3...42f Nei, med mindre du er gift med en 5-åring.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 Be ham om å bli voksen og ta ansvar for egne handlinger. Om han generelt sliter med å komme seg opp av senga så må han begynne å ta ansvar for det selv. Er det normal trøtthet og/eller latskap som ligger bak må han ta tak i dette. Hvis han har et søvnmønster som gjør at han ikke får nok og riktig søvn i løpet av natten, da får han ta seg en tur til legen og be om en sjekk. Uansett - hans ansvar! Eneste unntaket er som noen andre har nevnt, hvis dette er noe som normalt ikke skjer med mannen din, men mer en enkelthendelse, da var det dårlig gjort av deg å ikke vekke ham. Men ut fra hans reaksjonsmåte så mistenker jeg at dette ikke var første gang...? Er dette et jevnlig problem så er det bare mannen selv som kan ta tak i det. Anonymous poster hash: 4e4ee...f62
Chl85 Skrevet 19. desember 2014 #13 Skrevet 19. desember 2014 Selvfølgelig så kunne man hvis man vet at vedkommende skal på jobb eller viktig møte, vekke dem så de kommer seg av gårde... Men i hovedsak så er det jo ikke ditt ansvar. Voksne må klare å ta ansvar over seg selv etter min mening.. Her har gubben noen ganger begynt å "syte" hvis jeg glemmer å vekke han... Men da får han som regel klar beskjed om at jeg ikke er morra hans, men til våre 2 barn som tross alt JEG ordner og steller alene om morgenen.... Han gjør som regel ikke noe vesen ut av det og blir vel egentlig mest irritert på seg selv... Hadde han begynt trasse, hadde det gått sport i for meg å behandle han som en 3 åring og leke mamman hans... Da tror jeg pipen hadde fått en annen lyd He he
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #14 Skrevet 19. desember 2014 Ikke ditt ansvar! Men, at du stod opp og lot han sove synes jeg er rart. Dersom han har til vane å forsove seg derimot, ville jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 2f108...c41
Luksusdyret Skrevet 19. desember 2014 #15 Skrevet 19. desember 2014 Ikke ditt ansvar! Men, at du stod opp og lot han sove synes jeg er rart. Dersom han har til vane å forsove seg derimot, ville jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 2f108...c41 Hun skriver jo i Hi at han "forsov seg IGJEN (!)" - det vil si at det ikke er en engangsforeteelse. Hun er ikke mora hans, en voksen mann må da for svarte kunne våkne av en vekkerklokke hvis han skal på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå