Gå til innhold

Hva skal du bli når du blir stor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt ved kjøkkenbordet, spiste kvelds og snakket om løst og fast med barna. Vi kom inn på hva de skulle bli når de ble store.

Eldste hadde flere ting han kunne tenke seg, fysiker, lærer, professor og gud vet hva.

Så kommer det fra jenta mi på 6 : "jeg skal ALDRI gifte meg og få barn i allefall!! Og jeg skal IKKE jobbe - jeg skal bare ligge på sofaen hele dagen og tjukke meg!"

Jeg ble litt satt ut, aner ikke hvor hun har hentet slike tanker fra. Spurte henne hvor hun skulle få penger fra da

Fra skolen kunne hun fortelle

Jeg sa at man jo ikke får penger fra skolen, det må man skaffe seg selv.

Ble en liten tenkepause før hun fortalte at da fikk hun nok gifte seg likevel...

Huff!

Håper hun får litt bedre drømmer om voksenlivet etterhvert

Anonymous poster hash: ef874...3ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min vil jobbe på bibliotek, det fant hun ut da hun var 4. Fornøyd med det😊

Tror ikke du skal bekymre deg for det 6-åringen sier, hun var vel bare i dårlig humør. Hadde bekymret meg mer om det hadde komt fra en 16-åring;)

Skrevet

Når jeg var 5-6 år skulle jeg bli tyv. Var med min mor i banken og kunne stolt fortelle til den bankansatte at jeg skulle bli tyv når jeg ble stor og stjele alle pengene i banken. Jeg ble ikke tyv som stor;)

Anonymous poster hash: f5e83...b79

Skrevet

Hehe, er ikke egentlig bekymret nei ;)

Var jo morsomt da det kom, var så totalt uforberedt på det. Holst jo på å sette brødskiva i halsen.

Jeg skjønner bare ikke hvor hun har hentet det fra ;)

Anonymous poster hash: ef874...3ef

Skrevet

Min lille engel skal kjøre søppelbil når hun blir stor, for da kan hun kjøre og besøke alle vennene sine. De skal visstnok få lov til å sitte på, men ikke kjøre.

Skrevet

Ligge på sofaen og tjukke meg! Så fantastisk!

Anonymous poster hash: b5d92...245

Skrevet

Jeg skulle bli mamma da jeg var liten. Det skulle være jobben.min. Fordi det hadde jeg lært at var mormor sin jobb.

Skrevet

Ntåh, syns det var litt morsomt jeg:)

Eldste jenta mi skal bli kassa dame på butikken...

For det er så morsomt å gi bort gratis kaffe og få pengene til folk :-)

Fin tanke det altså.

Husker meg selv som liten, vi hadde mange rare ønsker!

Tjukke meg på soffaen... nå ler jeg litt for meg selv her:)

Skrevet

guttungen vil bli nisse eller brannmann :P

Husker da jeg var lita, hadde et drøss av planer, arkeolog, marinbiolog, statsviter, designer - akk livets faser :P
Idag drømmer jeg om å bli akuttsykepleier når jeg "blir stor" ;) 

Anonymous poster hash: 6ea2d...cc8
Skrevet

Eldste her vil bli skuespiller. Han er utrolig glad i teater og show for barn. Mellomste skal bli snill mamma slik som hun har sier hun. Minste er litt liten til å ha noe mening.

Anonymous poster hash: 22395...79c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...