Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Har røyta en del en stund, men nå kan det ikke kalles røyting lenger. I dag har jeg mista hele tjafser med hår. Fortsetter det sånn er jeg skalla innen helga er over. Tror jeg må ta en tlf til legen i morra for dette kan da ikke være riktig... Anonymous poster hash: 71754...de4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Får en ikke nok proteiner i seg, mister en gjerne litt mer hår enn normalt. Selv røyter jeg enormt, og det er pga. kosten min. (Spiser 1-2 ganger daglig).Men begynn med B-vitamin komplett fra Apoteket og kjør på med masse oljer. Men så klart, en tur til legen vil nok forklare mye mer!Lykke til!! Anonymous poster hash: ee8da...269
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Sier ikke at du ikke skal kontakte lege. Men hvis det ikke er så lenge siden du fikk barn, så kan det være årsaken. Det er veldig vanlig å begynne å miste mye hår på en gang ei stund etter at man har fått barn, fordi man ikke mister hår under graviditeten, og så mistes alt håret som ville falt av over lang tid, plutselig samtidig. Skjedde slik med meg ca tre-fire mnd. etter fødsel, begge ganger jeg har født. Anonymous poster hash: 8afa6...e1c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Har tatt alt av blodprøver for ikke så lenge siden, og de viste visstnok ingen mangler av ting. Har vært nisse på jobb i kveld og da jeg skulle ta ut flettene når jeg kom hjem stod jeg igjen med en stor del av den ene fletta i hånda... hi Anonymous poster hash: 71754...de4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Minste er to og et halvt, så veit ikke om jeg kan skylde på det lenger. hi Anonymous poster hash: 71754...de4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Våkna i dag med puta full av hår. Tror jeg kan anslå at en fjerdedel av håret er borte. Kjenner flere bare flekker. Venter på at det skal åpne hos legen nå, for dette kan ikke være normal mengde å miste uansett små barn eller vitaminmangel... hi Anonymous poster hash: 71754...de4
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Ja ring legen! Dette er ikke noe gøy :/ Lykke til! Har røyta masse selv, men ikke flekkvis! Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå