Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 I dag har den nye kompisen til 11 åringen vært her for første gang og han syntes det var så koslig og fint her, sånn som det var på fine dyre hotell så han. Når folk kommer hit for første gang pleier de alltid å kommenter at det er fint, koslig og lunt her med litt overrasket mine så jeg pleier alltid å tolke det som et falskt kompliment. Nå de siste tre ukene har jeg fått seks positive kommentarer på mitt interiør som kommer fra folk som ikke trenger å smiske med meg, altså seks ekte komplimenter!! Gir dere komplimenter om dekor selv om dere ikke mener det og får dere komplimenter for deres stil av folk som kommer på besøk?? Anonymous poster hash: a2817...463
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Gir kompliment KUN dersom jeg mener d!! Anonymous poster hash: 675e4...168
Gjest Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Legg ut bilde av stuen din a? Nysgjerrig Og ja, jeg gir komplimenter når jeg mener det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Så hyggelig, Jeg gir komplimenter når jeg kommer i et fint hjem, ja. Jeg synes det er mange som har fine og personlige hjem, uten at de har lik smak som meg. Bruker ikke å kommentere spesifikt interiør ol, men sier somregel "så fint dere har det". Anonymous poster hash: 97c34...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå