Gå til innhold

Føler meg som verdens verste mor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på straks ett år er så håpløs å legge. Jeg har til nå brukt å amme han i søvn og så legge han over i senga, men de siste mnd har han våknet når jeg legger han over. Og da hyler han.. Så da må jeg sitte ved senga og holde handa på han, og slik har jeg sittet i opptil to timer.. Har også eldre barn som må legges, så det er helt håpløst...i kveld lot jeg han skrike når han våknet til... Jeg satt på en stol utenfor med døren opp og hysjet på han, gikk inn og la han ned, og satt utenfor til han sovnet. Det tok ca en halvtime. Og nå synes jeg så synd på han at jeg nesten gråter selv. Har klump i magen av å være verdens verste mor. Har ikke lyst å gjøre dette, men hva annet kan jeg gjøre? Han kan ikke ammes i søvn lengre, det går ikke. Jeg kan ikke sitte ned der i flere timer hver kveld, har gjort det i flere mnd nå... Men som sagt er det så synd på han..

Anonymous poster hash: 03d36...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke verdens verste mor. Du har andre barn som trenger deg også. Jeg tror bestemt at barn ikke tar skade av å skrike litt. Spesielt ikke når du satt utenfor døra og hysjet. Da kunne han jo høre deg, og visste at du var i nærheten. Var nok mest deg det var synd på...

Anonymous poster hash: b026f...bd7

Skrevet

Du er ikke verdens verste mor. Du har andre barn som trenger deg også. Jeg tror bestemt at barn ikke tar skade av å skrike litt. Spesielt ikke når du satt utenfor døra og hysjet. Da kunne han jo høre deg, og visste at du var i nærheten. Var nok mest deg det var synd på... Anonymous poster hash: b026f...bd7

er det ikke forsket på at barn som skriker har litt høyere kortisol i blodet? Jeg følte ikke dette ble riktig, og har alltid følt at jeg må følge hjertet. Men jeg er så sliten! Vi bruker timesvis på legging og byssing, og i kveld fikk jeg nok... Så det hjelper å høre at jeg ikke er verdens verste. For jeg føler meg virkelig som det nå...

Anonymous poster hash: 03d36...99b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...