Gå til innhold

3 åringen min ble overlykkelig i dag tidlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når han endelig fikk ha på seg sminke! Det var nissefest i bhg og han fikk litt rouge i kinnene, på nesa og svarte "fregner" med kajalen.

Han har siklet på sminken min i ett år nå og har hatt så lyst til å prøve.

Så det var en lykkelig gutt som gikk i bhg i dag 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små gleder :D

Skrevet

ok?

Anonymous poster hash: d386d...1fb
Skrevet

Min 3 åring har ønsket seg tiara slik som Elsa og fikk det i kalenderen idag. Vakker liten gutt med krone 👸

Anonymous poster hash: 636ea...f62

Skrevet

Guttungen min på 3 gleder seg veldig til å bli sminket i morgen til nissefest han også :D men han ga klar beskjed om at han ville ha gule kinn.. Gult er yndlingsfargen :P får se om jeg klarer å overtale han til rødt imorra hehe

Anonymous poster hash: 04d7e...e7e

Skrevet

Så koselig 🎅

Men nå fikk jeg litt vondt i magen, fordi jeg har helt glemt at mini kanskje burde sminkes litt i tillegg til å kle seg ut 😳 og jeg eier ikke noe som kan brukes som røde kinn... Og fregner uten ser vel bare rart ut?

Usj, det er mye som har gått i glemmeboken, altså.

Skrevet

Så koselig 🎅

Men nå fikk jeg litt vondt i magen, fordi jeg har helt glemt at mini kanskje burde sminkes litt i tillegg til å kle seg ut 😳 og jeg eier ikke noe som kan brukes som røde kinn... Og fregner uten ser vel bare rart ut?

Det er jo absolutt ikke et must :) vi gjorde det ikke i fjor, og de fleste hadde ikke gjort det heller.

Hvis mini vil ha fregner, så kjør på selv om du ikke får lagd røde kinn :)

Anonymous poster hash: 04d7e...e7e

Skrevet

Så koselig 🎅

Du har ikke noe rød konditorfarge da?

Skrevet

Oh takk for tipset 🎅

Skrevet

Så koselig 🎅

Hvis du smelter en rød fargestift med olje (Google hvordan man lager egen leppestift) det kan du bruke bittelitt av i kinnene, bare husk å bruke lite og gni godt:)

Skrevet

Sønnen min på 3 år er sur fordi han ikke får bruke kjole på julaften istedenfor dress hehe!

Han er skikkelig mammadalt så alt jeg gjør vil han også.

Når jeg tar på meg fin kjole så sier han: Jeg vil også ha kjole mamma" ! 

Anonymous poster hash: d0cc2...6f7
Skrevet

Sønnen min på 3 år er sur fordi han ikke får bruke kjole på julaften istedenfor dress hehe!

Han er skikkelig mammadalt så alt jeg gjør vil han også.

Når jeg tar på meg fin kjole så sier han: Jeg vil også ha kjole mamma" !

Anonymous poster hash: d0cc2...6f7

Haha, så søt💗

Anonymous poster hash: 79eb5...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...