Gå til innhold

sminke til 7 åringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en samtale med en venninne her om dagen ang sminke til små jenter.jeg lar jenta mi leke seg med sminkesettet sitt av og til. Er sånn type blå eller lilla øyenskygge og lipglosser i rosa og glitter. Hun får ikke gå ut med dette. Jeg sier ofte at hun er penest akkurat som hun er og at hun kan få bruke sminke som maskara og eyeliner når hun blir eldre. Dette syntes venninna mi at var helt latterlig. Hennes fikk maskara og type voksen sminke om hun ville når hun skulle pynte seg ekstra som i bursdager. Hun sier at det er dumt av meg å ikke lære henne å sminke seg skikkelig framfor den horesminken hun leker med i dag. Regner med at det er blå øyenskygge hun sikter til... jeg svarer jo at hun ikke får gå sånn ut og at jeg selvsagt vil lære henne å sminke seg når hun blir eldre. Kjente jeg ble provosert av hvor satt ut hun ble av at jeg ikke sminker min jente som bare er 7 år. Hun lo og hånte og sa at hun skulle kjøpe henne maskara i julegave. Er jeg streng ? 😯

Anonymous poster hash: 680ae...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig er du ikke streng.

La barn være barn.

Anonymous poster hash: a0f91...214

Skrevet

Jeg er enig med deg. Jeg har en på 8 og hun får leke seg hjemme, men aldri i verden at jeg hadde sendt henne utenfor døren med sminke.

Jeg har en på fb som har en datter som er et år eldre enn min, og hun sminker datteren som en voksen, legger bilder ut på fb og jeg syns faktisk det bare er litt fælt.Kan ikke den jenta få vise seg uten sminke og dilldall..Moren selv syns jo bare jenta er flott, men jeg, og flere med meg syns det ser latterlig ut. Det blir jo snakket om..

Anonymous poster hash: e706b...8c2
Skrevet

Uff! Nei stå på ditt! Barn er nydelige akkurat sånn som de er! Sminke er ikke for barn!

Anonymous poster hash: f9df5...d42

Skrevet

Takk for svar! ;)

Skrevet

Takk for svar! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...