Gå til innhold

Erfaringer med Bugaboo Buffalo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil om jeg dkal velge denne vognen?

Har alltid hatt lyst på en Bugaboo cameleon, men denne blir litt dårlig på ulent terreng her vi bor.

Så nå når Bugaboo har kommet med en oppgradering til den så vil jeg gjerne høre deres erfaringer før jeg kjøper vognen.

Skulle lnske man kunne låne/prøve kjøre en vogn sånn som biler, blir jo liksom ikke det samme å trille i butikken, da virker jo alle vogner bra...

Håper på mange svar😉

Anonymous poster hash: 775da...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så i tvil om jeg dkal velge denne vognen?

Har alltid hatt lyst på en Bugaboo cameleon, men denne blir litt dårlig på ulent terreng her vi bor.

Så nå når Bugaboo har kommet med en oppgradering til den så vil jeg gjerne høre deres erfaringer før jeg kjøper vognen.

Skulle lnske man kunne låne/prøve kjøre en vogn sånn som biler, blir jo liksom ikke det samme å trille i butikken, da virker jo alle vogner bra...

Håper på mange svar😉

Flere???

Skrevet

Vi har buffalo og er kjempefornøyd. Fine og praktiske funksjoner, lett å manøvrere, stor, fin bag. Ville dog valgt en annen stelleveske enn den som 'hører til'.

Skrevet

Vi har buffalo og er kjempefornøyd. Fine og praktiske funksjoner, lett å manøvrere, stor, fin bag. Ville dog valgt en annen stelleveske enn den som 'hører til'.

Takk for svar❤️

Skrevet

Har også buffalo og er fornøyd!! Anbefales :)

Skrevet

Har også buffalo og er fornøyd!! Anbefales :)

Dere som har vognen, har dere erfaring med andfe vogner også sånn at dere har noe å sammenlikne med?

Jeg har hatt mange vogner og prøvd mange forskjellige via venner når vi har vært på tur, men aldri en Bugaboo😱

Har sååå lyst på, men redd jeg vil synes den er stiv og tung, for de andre vognene i butikken er jo fulle av fjæring og man kan stille på håndtaket...

Skulle så ønske jeg kune prøve en....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...