Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jenta mi på 10 mnd gulper fortsatt litt (mellom 5-10 ganger daglig), legen mener at hun kan ha allergi mot melkeprotein fordi hun ikke blir bedre av refluks medisin. Men hun har verken vondt i magen eller har diaré eller utslett? Skjønner ikke hvorfor hun mistenker dette.. Hvilke symptomer hadde deres? Anonymous poster hash: c0443...efc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Dette lurer jeg litt på også. Har en jente på 4,5 år jeg mistenker kan ha dette. Klager over vondt i magen etter melkemåltid (frokostblanding eller et glass melk) og er mye trøtt Anonymous poster hash: 0b338...0f6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Mine har ikke allergi, men er intolerante. Slår ikke ut på prøver.. Men de får utslett, eksem og løs avføring. Ikke vondt i magen eller noe. Spesialisten vi går til sa det var vanlig med gulpebabyer når de ikke tåler melk. Men som eneste symptom, det vet jeg ikke. Få henvisning til en spesialist på barnesykdommer så får dere eventuelt testa litt Anonymous poster hash: f536c...285
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Dette lurer jeg litt på også. Har en jente på 4,5 år jeg mistenker kan ha dette. Klager over vondt i magen etter melkemåltid (frokostblanding eller et glass melk) og er mye trøtt Anonymous poster hash: 0b338...0f6 Jeg ville fått en henvisning ift jenta di også. Så får du høre om dere burde prøve å kutte all melk en periode, men ikke gjør det helt på egenhånd min erfaring er at det lønner seg å komme til en spesialist, legene vi har vært til har hatt svært lite peiling, og det har vært liten hjelp å få. Men det er bare min erfaring som sagt Anonymous poster hash: f536c...285
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Dette lurer jeg litt på også. Har en jente på 4,5 år jeg mistenker kan ha dette. Klager over vondt i magen etter melkemåltid (frokostblanding eller et glass melk) og er mye trøtt Anonymous poster hash: 0b338...0f6 Jeg ville fått en henvisning ift jenta di også. Så får du høre om dere burde prøve å kutte all melk en periode, men ikke gjør det helt på egenhånd min erfaring er at det lønner seg å komme til en spesialist, legene vi har vært til har hatt svært lite peiling, og det har vært liten hjelp å få. Men det er bare min erfaring som sagt Anonymous poster hash: f536c...285 Takk. Skal ta henne med til legen nå. Har ikke kuttet ut melk, men prøver en flaske havremelk med kalsium akkurat nå Anonymous poster hash: 0b338...0f6
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Min har allergi mot melkeprotein, og eneste symptom på han er forstoppelse. Men det kan slå ut på ulike måter. Anonymous poster hash: b1805...895
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå