Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har lest at man burde la juletreet stå noen dager i et litt kaldr rom, før det settes inn i stuen, for å unngå varmesjokk. gjør dere det? Er det dumt å bare sette det rett inn i stuen tro? Anonymous poster hash: e3ca8...0ea
Mille & lillegutt Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 (endret) Vi har hatt vårt i yttergangen et døgn. Endret 18. desember 2014 av Mille & lillegutt
sug lut Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Hvis det er veldig kaldt ute er det spesielt viktig, visstnok, å la det akklimatiseres. Hadde mitt i kjellergangen et døgn, mest av praktiske årsaker, men også for å lande litt halvveis mellom kuldegradene ute og tjue varme inne.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Ja det kan være lurt sies det. Her har det stått i garasjen siden søndag og skal inn på lørdag eller søndag. Det er 7-8 grader her også da så sjokket blir ikke så stort. Vi har også hatt det i gangen/kjelleren når det har vært mange minus ute.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Mitt juletre står i vann i uteboden. Før hadde jeg ikke bod, og da ble det tatt rett inn Anonymous poster hash: 53a53...ea4
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Takk for svar dere. Da lar jeg det stå i gangen til i morgen, selv om jeg gjerne skulle pyntet det med en gang Anonymous poster hash: e3ca8...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå