Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg er så redd. Jeg har fått bakre skjedeveggfremfall, og det er så ekkelt. Jeg har ikke vært hos lege med det ennå. Jeg har fått pavist øvre skjedeveggfremfall. Men nå i det siste plages jeg mer med den bakre skjedeveggen. Den er så slapp og henger nesten ut av skjeden. Jeg klarer ikke å få ut avføring uten at jeg holder fingren min der og trykker, og den buler skikkelig ut inni der. Noen andre som har det samme? Er det mulig å bli kvitt med ved hjelp av knipeøvelser?Jeg er så redd det skal revne eller til slutt henge ut av skjeden, er det mulig? Anonymous poster hash: cf457...46e
Musemora Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Det er en kort operasjon, så er du kvitt det. Gå til gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Det er en kort operasjon, så er du kvitt det. Gå til gynekolog. Men i mellomtiden, hvor ille kan det bli? Er så redd jeg nå. Får jo ikke operasjon sånn med engang. Ser for meg at jeg må gå med hele skjedeveggen hengenes ut Anonymous poster hash: cf457...46e
Musemora Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Det er en kort operasjon, så er du kvitt det. Gå til gynekolog. Men i mellomtiden, hvor ille kan det bli? Er så redd jeg nå. Får jo ikke operasjon sånn med engang. Ser for meg at jeg må gå med hele skjedeveggen hengenes ut Anonymous poster hash: cf457...46e Er det ille og du får problemer med å gå på do, så får du opr ganske raskt. Det er fritt sykehusvalg, så du kan sjekke hvor lang venteliste det er rundt omkring. Men først må du komme deg til legen. Det er ikke en uvanlig problemstilling. Lykke til og klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Det er en kort operasjon, så er du kvitt det. Gå til gynekolog.Men i mellomtiden, hvor ille kan det bli? Er så redd jeg nå. Får jo ikke operasjon sånn med engang. Ser for meg at jeg må gå med hele skjedeveggen hengenes ut Anonymous poster hash: cf457...46e Er det ille og du får problemer med å gå på do, så får du opr ganske raskt. Det er fritt sykehusvalg, så du kan sjekke hvor lang venteliste det er rundt omkring. Men først må du komme deg til legen. Det er ikke en uvanlig problemstilling. Lykke til og klem til deg. Jeg sliter med å gå på do, klarer ikke presse det ut, må bare dytte med fingrene. Veldig ekkelt.. Men blir vell uansett ikke noe operasjon i jula. Så håper jeg "overlever" den , er bare så redd for at det skal skje noe alvorlig galt der nede. Anonymous poster hash: cf457...46e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har hatt d. Ikke vær redd! En kjapp operasjon. Hadde nesten ikke smerter i etterkant. Få deg en legetime og vær ærlig ( ikke bagatelliser problemene) du blir henvist videre og får operasjon rimelig kjapt. Dette ordner seg!!! Anonymous poster hash: 7d98f...735
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Ps. Jeg gikk med problemene i mange mnd før jeg gikk til legen. Det er ikke farlig. Veldig vanlig operasjon. Anonymous poster hash: 7d98f...735
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Ps. Jeg gikk med problemene i mange mnd før jeg gikk til legen. Det er ikke farlig. Veldig vanlig operasjon. Anonymous poster hash: 7d98f...735 Så den kan ikke komme helt ut eller sprekke? Anonymous poster hash: cf457...46e
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har hatt d. Ikke vær redd! En kjapp operasjon. Hadde nesten ikke smerter i etterkant. Få deg en legetime og vær ærlig ( ikke bagatelliser problemene) du blir henvist videre og får operasjon rimelig kjapt. Dette ordner seg!!! Anonymous poster hash: 7d98f...735 Var det ikke veldig vondt etter operasjonen da? Var din veldig ille, siden du fikk operasjon? Anonymous poster hash: cf457...46e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #10 Skrevet 19. desember 2014 Ps. Jeg gikk med problemene i mange mnd før jeg gikk til legen. Det er ikke farlig. Veldig vanlig operasjon. Anonymous poster hash: 7d98f...735 Så den kan ikke komme helt ut eller sprekke? Anonymous poster hash: cf457...46e Tror du pverdramatiserer ganske kraftig her Dette er absolutt ingen stor greie. Jeg har gått med det i fire år. Venter til sistemann er ute i mars før jeg ber om operasjon. Lykke til, og senk skuldrene! Dette er virkelig en bagatell i den store sammenhengen. Anonymous poster hash: 00912...f93
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #11 Skrevet 19. desember 2014 Er det lenge siden du fødte? Jeg hadde det i et halvt års tid etter sistemann. Måtte bruke en finger for å få ut avføring hver gang. Skikkelig irriterende, men nå er det helt fint. Jeg har knipt og knipt, og trengte ingen operasjon. Anonymous poster hash: 06844...faf
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #12 Skrevet 19. desember 2014 Ps. Jeg gikk med problemene i mange mnd før jeg gikk til legen. Det er ikke farlig. Veldig vanlig operasjon. Anonymous poster hash: 7d98f...735 Så den kan ikke komme helt ut eller sprekke? Anonymous poster hash: cf457...46e Tror du pverdramatiserer ganske kraftig her Dette er absolutt ingen stor greie. Jeg har gått med det i fire år. Venter til sistemann er ute i mars før jeg ber om operasjon. Lykke til, og senk skuldrene! Dette er virkelig en bagatell i den store sammenhengen. Anonymous poster hash: 00912...f93 Godt å høre! Hvordan er din da? Anonymous poster hash: cf457...46e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #13 Skrevet 19. desember 2014 Er det lenge siden du fødte? Jeg hadde det i et halvt års tid etter sistemann. Måtte bruke en finger for å få ut avføring hver gang. Skikkelig irriterende, men nå er det helt fint. Jeg har knipt og knipt, og trengte ingen operasjon. Anonymous poster hash: 06844...faf [/ac fem år siden jeg fødte! Men har ikke gjort knipeøvelser. har begynt for fullt med det nå da. Kan knipeøvelser hjelpe altså? Anonymous poster hash: cf457...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå