Gå til innhold

Hvor ofte er tantebarna dine på overnatting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ser du de?

Jeg ser mine en gang i uken. De bor 1t unna t/r. Min venninne synes dette er mye hvertfall i forhold til hva hun er vant til. De er på overnatting ca hver 3mnd, oftere i sommerferien.

Anonymous poster hash: d961b...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Bor i samme by men ser de svært skjelden..

Anonymous poster hash: 096d3...26c

Skrevet

Han som bor 2 timer unna ser vi en gang i mnd, overnatter kanskje 4 ganger i året.

De som bor 4 timer unna ser vi 4-5 ganger i året, overnatter hver gang vi sees.

Anonymous poster hash: 43687...c01

Skrevet

Ene er på overnatting ca 4-5 ganger i året, de andre har aldri overnattet. De bor ca 5-10 min unna. Jeg blir ekstremt stresset av å ha barn på overnatting, så det blir lite av det. Vi har veldig ofte besøk da, og det "kryr" alltid av barn her på dagtid (alle barna våre har mange venner), så vi har åpent hus det meste av tiden. Det er bare overnatting jeg misliker og prøver å unngå i størst mulig grad.

Anonymous poster hash: 3fa4b...4be
Skrevet

Aldri overnatting, ser dem en gang i året. Men har bare tantebarn på mannens side foreløpig, og de bor på andre kanten av landet. Mine søsken bor i samme by som oss, så jeg håper det blir annerledes når de får barn. Vårt barn kommer til å være stort da, og vi skal ikke ha flere, så jeg satser på å bli supertante og håper jeg får treffe dem flere ganger i uken. :)

Anonymous poster hash: cd427...a9e
Skrevet

2 av de har bodd hos oss, de er voksene nå og ser de mellom 2 og 4 ganger i mnd.

Nr 3 ser jeg også 2-4 ganger i mnd og hun overnatter ofte.

De 2 siste ser jeg 1-2 ganger i året for de bor i USA.

Skrevet

Mine tantebarn på hhv 12, 9 og 7 har aldri overnattet her..

Anonymous poster hash: 75e59...5e9

Skrevet

mine er så store nå,så ingen intresse lengre,men de gjorde det mye før

Anonymous poster hash: db7f3...5b5
Skrevet

3-4 ganger i mnd, overnatter ca hver tredje mnd. Andre ser jeg ca annen hver mnd, aldri overnattet. Begge bor ca 20 min unna.

Anonymous poster hash: 37f7e...a21

Skrevet

Har aldri hatt tantebarna på overnatting. Ser dem annenhver måned omtrent. De bor to timer unna.

Anonymous poster hash: fb09c...244

Skrevet

Aldri! Mine søsken er alt for opptatte for slikt og finner på historier og løyner for å slippe å komme hit og å delta i mine barns liv og nå orker ikke jeg å engasjere meg noe mer i dems liv heller.

Anonymous poster hash: b718f...631

Skrevet

Ofte og omvendt ofte.

De har nå flyttet nærmere så håper det blir en gang i uken nå:)))

Skrevet

ALDRI

Anonymous poster hash: bed54...04f

Skrevet

Har ingen kontakt med noen tantebarn.. Desverre. Ergo har aldri og bruker ikke å ha de på overnatting. Dette er på mannen sin siden, så hans onkelbarn da.

Mine egne søsken er ikke gamle nok til å få barn enda, men når de en gang får det så ser jeg for meg myyye kontakt da vi er veldig nære.

Anonymous poster hash: 8ea29...502

Skrevet

Det blir mindre og mindre, men ikke pgs at vi ikke ønsker men pga at det skjer mye her og der. Når ene ungen her er på seminar hele helga, hun andre har bursdager, fotballcuper og vi jobber turnus begge to så passerr det ikke med tre små på besøk. Det samme er det der, siden begge jobber turnus og tre unger som skal hit og dit.

Sommerstid ser vi de masse, da er vi på hytta. Alle ungene er på hytts hele sommeren, men det varierer hvem voksne som er der. Skal en voksen jobbe kveld og så på dagvakt igjen sover de hjemme, den som har ferie er på hytts. Det er alltid en voksen på hytts, men hvem er en annen sak. Vi bor en halvtime unna hytta i hver vår kant slik st det ikke bare er en svipptur unna.

Minste tantebarnet her har vært her endel mer enn de andre, for når de andre er på cuper en hel helg langt unna kjører de forbi her og slipper han av. Han har ingen glede av å være med, for liten til å delta med det de gjør og en helg blir for lenge. Så da er han her og blir med på litt hva vi gjør. Selv om vi kanskje bare gjør kjedelige ting er det mer spennende enn det de gjør.

Mannens to onkelbarn ser vi noen ganger i året, ene av disse overnatter her i ferier. Bor på andre siden av landet, så må være her noen dager når hun først er her.

Han har flere onkelbarn, men de ser han såvidt. Tror ikke han har møtt alle engang. Komplisert familieforhold, og der er det ikke så mange av søsknene som har kontakt. Den ene søsteren er den eneste han har jevnlig kontakt med.

Anonymous poster hash: 36dbd...c4c

Skrevet

Jeg har aldri hatt mine tantebarn på overnatting. Men moren til tantebarna krever å få ha mine på overnatting, og blir sur hvis vi sier nei.

Anonymous poster hash: 4dfab...b7f

Skrevet

Mine tanteunger er 36, 36, 34, 33, 18, 18 og 16. De to yngste har vel så vidt overnattet hos oss.

Anonymous poster hash: 39ef9...e85

Gjest Antarctica
Skrevet

Overnatting: aldri. De bor 1 km unna, vi klarer å få dem hjem til leggetid.

Hvor ofte sees vi: ganske ofte. Har vært på mange ferier sammen. Men sees ikke hver uke.

Skrevet (endret)

Bor veldig langt unna hverandre, men hatt den ene tanteungenjeg har på overnatting en gang da han var ca 1 år. Jeg håper det kan bli mer når jeg en dag flytter nærmere.

Passer på å besøke han hver gang jeg er hjemme, noen ganger i året. Får oppdatering i posten med bilder! :) Veldig koselig!

Endret av klishe89
Skrevet (endret)

Aldri. Overnatting altså. Men vi er sammen i ferier og høytider.

Endret av sug lut
Skrevet

de er samme alder som mine barn, går på samme skole og et av de også i samne klasse som et av mine.

de er gode venner og de besøker hverandre ofte. vi voksne hjelper hverandre av og til når det trengs. i går hentet jeg dem på SFO.

både jeg og min søster foretrekker at de sover hjemme, og da helst alene. de overnatter skjeldent, men besøker hverandre ofte.

Anonymous poster hash: 3b2e5...33b

Skrevet

Aldri. Ikke våre hos den heller. Merkelig slekt.

Anonymous poster hash: 42732...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...