Gå til innhold

Dere som har hatt uvi i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var symptomene? Aldri hatt det før, så er usikker.

I natt hadde jeg skikkelig svie etter å ha tisset. Følte jeg måtte på do igjen med en gang, men fikk ikke ut noe.

I dag har jeg bare hatt svak svie, øm rygg og mye utflod. Er i uke 30.

Anonymous poster hash: 5830b...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer utover å stadig måtte på do, men det må man jo gjerne uansett. Men du Bør sjekke det,jeg hadde streptokokk Beklager som skal behandles. Men ikke farlig sånn ellers:)

Skrevet

for meg klødde det bare utrolig mye, og hadde det 2 ganger, fikk penselin

Skrevet

Kan høres ut som uvi. Da Bør gå å sjekke det. Jeg har hatt det I mine svangerskap å når jeg ringer å sier symptomene vil de ha prøve med en gang for å få satt meg på kur fort. Det anbefales ikke å gå lenge med dette I svangerskap.

Anonymous poster hash: 34b26...211

Skrevet

Klare symptomer...

Det var skikkelig vondt når man tisser, gjerne må man så veldig veldig på do først, og så blir det vondt helt på slutten når man tisser. Når det er blitt værre er det vondt litt hele tida, og allmentilstanden forverres. Akkurat som det prikker litt i føttene.

Hadde så kraftig infeksjon med første barnet at jeg var nær å miste i uke 12. Har derfor vært god til å forebygge i senere svangerskap.

Skrevet

Hadde ingen symptomer, ble tilfeldigvis fanget opp av urinprøve på kontroll. Har hatt uvi flere ganger før jeg ble gravid, da med tydelige typiske symptomer.

Anonymous poster hash: ab8f5...49f

Skrevet

Var som å tisse piggtråd og smerter nederst i magen. Dette var i uke 6. Grusomt!

Skrevet

Takk for mange svar. Høres ut som det er stor forskjell på hvordan det oppleves. Var på kontroll på mandag, da var det ingen leukocytter i urinen, kun proteiner, men symptomene kom først i natt. Er veldig svake (bortsett fra i natt) bare lett svie når jeg tisser og ømhet i ryggen. Får se hvordan natten går og evt dra innom med en urinprøve i morgen.

Anonymous poster hash: 5830b...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...