Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Eksklusiv te. Te-kopp med skrift (i'm beautiful) Økologisk mørk sjokolade. Økologisk knekkebrød. Dusjsåpe og bodylotion fra bodyshop. Ulvangsokker Tubeskjerf. Hobbiten filmen. Anonymous poster hash: 856b3...827
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Nei det hadde jeg ikke blitt glad for. Først og fremst fordi det hadde vist at giver enten ikke kjente meg i det hele tatt, eller ikke brydde seg om hva jeg likte. Men hadde den vært fylt med ting jeg likte, så hadde jeg blitt glad. Anonymous poster hash: 6b3c3...f9f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Ja, absolutt! Anonymous poster hash: f0a38...d68
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Ja, jeg hadde blitt glad hvis den var fylt med ting som giver vet jeg liker Anonymous poster hash: 7c230...0cc
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Jeg regner med at disse tingene er plukket ut med en spesiell tanke på mottakeren? Den kurven hadde passet perfekt til meg og jeg ville blitt kjempeglad, men den ville ikke tuffet mannen min. Han ville ha kastet mestparten. Så det kommer jo ann på mottakeren.. Anonymous poster hash: c5f54...441
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Jeg regner med at disse tingene er plukket ut med en spesiell tanke på mottakeren? Den kurven hadde passet perfekt til meg og jeg ville blitt kjempeglad, men den ville ikke tuffet mannen min. Han ville ha kastet mestparten. Så det kommer jo ann på mottakeren.. Anonymous poster hash: c5f54...441 Ja. Alle disse tingene er ting mottaker liker og bruker mye av. Hun har ALT så håpløst å finne en større ting. Anonymous poster hash: 856b3...827
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Ja Anonymous poster hash: e1219...a30
Følelsesvims Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Hvis den er rettet mot mottakeren (som denne tydeligvis er), så er det en super gave! For meg som ikke er så glad i sånn "you are beautifull"-greier, og som foretrekker å velge dusjsåpe og lotion selv, hadde akkurat det vært litt hit'n'miss. Resten, derimot!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 ja min tyske kusine ga meg en kjempe stor kurv med masse skjønnhets produkter kjøpt i tyskland som er mye billigere der enn hjemme, heldigvis hadde hun snakket med mamma & pappa sån at alle produktene var sånne som jeg bruker. ble kjempe glad når hun helt uventet sto på døra & sa hun skulle feire jul hos mamma & leverte kurven har fortsatt 5 flasker sjampo igjen å er kjempe fornøyd med allt annet! om du lager kurven til den personen den er til er det en fin gave, kjøper man en ferdig i butikken blir det liksom ikke helt samme greia. Anonymous poster hash: 537eb...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå