Gå til innhold

I deres forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere sex, og elsker dere hverandre like mye som før eller mer?

Anonymous poster hash: 76915...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer, men 1-2 ganger i uken, noen ganger mer. Vært samnen i 14 år. Elsker hverandre mer og mer..

Anonymous poster hash: c15ef...752

Skrevet

Ca 1 gang i uken. Elsker hverandre mer enn før, selv om det er på en mye "roligere" måte, så det kan av og til virke som det er mindre følelser der.

Anonymous poster hash: a4469...bab
Skrevet

Har sex minst 4 ganger i uken, bortsett fra i sykdomsperioder med barn osv:-) vi begge er ganske så glad i sex, og takk gud for det:-D

Elsker hverandre mer og mer ja. Er i de utfordrende situasjonene man merker hvor høyt man elsker hverandre:-)

Anonymous poster hash: 09af6...c4f

Skrevet

Vi har sex 5-10 ganger i uken.

Vi er fortsatt veldig forelsket og elsker hverandre høyt.

Men elsker hverandre i forhold til før hva da?

Anonymous poster hash: 73624...d64

Skrevet

Ca et par ganger i mnd, om vi har ork.

Om jeg elsker han mer? Vet ikke. Har vært mye trøbbel i forholdet vårt som gjør at følelsene tidvis forsvinner. Jeg elsket han høyt, så gikk vi på en smell og jeg følte avsky. Men det har ikke noe med sexen og gjøre...

Anonymous poster hash: 79dc7...d02
Skrevet

Nå er han syk så null sex :/ ellers har vi el sex fra 4 ganger i uken til hver dag, vi er flinke å kysser masse! Det er viktig for oss og bi kysserhvor som helst folk syntes nok vi er teite, men vi MÅ bare.

Elsker hverandre mer og mer

Skrevet

Hmm. Året før vi begynte å prøve å få barn hadde vi sex 1-2 ganger pr mnd. Nå som vi prøver har vi vel økt til 7-9 ganger pr mnd konsentrert rundt el. Da vi først møttes hadde vi oss 2-3 ganger om dagen i rundt 4 mnd, før han plutselig sluttet å ha lyst. Så det var pga han det avtok dramatisk etter at vi flyttet sammen. Etterhvert så ble jeg vant til det og synes det var helt greit, men det tok bort veldig mye av nærheten mellom oss. Elsker hverandre høyt, men det er mye hverdag nå. Men vi koser mye, så det tar jo vare på en del.

Anonymous poster hash: fcc2c...e98
Skrevet

1-2 ganger i mnd i snitt, tenker jeg. Vi har et veldig bra forhold, og elsker hverandre. Det handler nok mest om småbarnsliv, tidsklemme osv. Når vi først har sex, er det ofte veldig bra. (For øvrig et bevis på at man ikke trenger å ha sex så ofte for å ha et godt forhold, selv om det absolutt ikke skader.)

Anonymous poster hash: 7620e...f4e
Skrevet

Vi har vært sammen i ca 20 år. Det er rimelig labert kjærlighetsmessig.. Han avviser alle forsøk på fysike kontakt (klem,kyss,kos,berøring), og vi har svært sjeldent sex.

Jeg savner det veldig!

Anonymous poster hash: fee8a...eac

Skrevet

Hvor ofte har dere sex, og elsker dere hverandre like mye som før eller mer?

Anonymous poster hash: 76915...5de

Nå har vi hatt små barn i så mange år på rad at det går veldig opp og ned. Men vi er begge fornøyd, og det er det viktigste :) Vi elsker hverandre bare mer og mer.

Anonymous poster hash: 300d4...078

Skrevet

Har sex 1-4 ganger i måneden, kommer litt an på timeplanen ellers, med fire barn ganske tett kan timeplanen bli temmelig travel.

Elsker hverandre minst like mye som før, men følelsene er jo annerledes. Den nyforelskede følelsen har gått over i noe mer varig.

Har vært sammen i 17 år.

Anonymous poster hash: f67ca...d7a
Skrevet

Alt fra flere mndrs pause til flere ganger i uken, avhengig av lyst, energinivå, timeplan og reiser.

Elsker hverandre fremdeles veldig høyt, og har full forståelse for at sexlyst går opp og ned.

Sammen i snart 22 år.

Anonymous poster hash: 018a2...89e

Skrevet

Sex fem til ti ganger i uka, tenker jeg. Elsker ham mer og mer, men han er også den som innimellom gjør meg mest frustrert. Nå for ti min siden, feks, så fjorde han meg sånn passe forbanna!

Er forresten seks dager siden vi har hatt sex i dag. Lengste perioden vi har vært uten med unntak av etter fødsel. Selv ikke da vi ikke bodde sammen gikk det så mange dager mellom.

Og ja; jeg har telt dager! Jeg er faktisk litt usikker på om jeg skal spre beina i dag eller la det være fordi han nettopp var ganske så dust mot meg..?

Anonymous poster hash: 941f5...549

Skrevet

Det varierer, men 1-2 ganger i uken, noen ganger mer. Vært samnen i 14 år. Elsker hverandre mer og mer.. Anonymous poster hash: c15ef...752

Samme her. Bare at vi har vært sammen i 9 år.

Anonymous poster hash: 39746...c7d

Skrevet

Vi har sex en gang hver årstid. Dvs ca 4 ganger i året. Selv ønsker jeg fire ganger i uka.

Jeg elsker han veldig høyt.

Anonymous poster hash: 55777...1d7

Skrevet

Vi har vært sammen i 18 år og har fire barn. Vi elsker hverandre på en annen måte enn da vi var yngre. Det er ikke hjertebank og sånt nå, mer en inderlighet og trygghet om du skjønner? Hvor ofte vi har sex varierer veldig. Jeg har en app for å holde rede på når jeg har mensen, og der kan man legge inn når man har sex også. Jeg gjorde det for moro skyld i starten, og siden har det blitt en vane. I følge denne appen kan vi ha sex 6 ganger en uke, for så å ikke ha noe sex en annen uke. I snitt ser det ut for å være ca 2-3 dager i uken.

Anonymous poster hash: eee29...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...