Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hun skal få penger fra oss pga hun skal ut og reise. Men tenkte på en liten ting fra tantebarna. Tips? Anonymous poster hash: 8a51e...0ee
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Du vet ikke hvilke sminkemerker hun bruker f.eks.? Eller parfyme, deodorant? Gavekort på senteret? Drikkeflaske? Trener hun er vel kanskje en treningstopp e.l. fint å få. Anonymous poster hash: 36007...3ea
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Hva er en liten ting for deg? For noen vil det tilsvare 50 kr, for andre 300 kr. Hva liker hun? Kan være alt fra ei bok, et skjerf, et serieblad, en plante, gavekort, kinobillett... Anonymous poster hash: 9f613...1db
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Tenkte maks 200 da. Siden hun får penger til turen utneom Anonymous poster hash: 8a51e...0ee
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Mine søskenbarn i den alderen og litt eldre har alltid ønsket seg smykker i ulike slag. Dette er slik de har sagt alltid kan stå på ønskelisten, om ikke de kommer på noe annet eller vi finner noe annet. Helt genialt syns jeg, og glitter smykker er veldig ok siden de ikke er så dyre. Da får en litt mer for pengene også, og jeg vet de går med alt. Anonymous poster hash: 46857...e05
Følelsesvims Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Gavekort på kino, eller noe som er praktisk til turen hun skal på. F.eks stikkontaktadapter, vannrensetabletter, reisehåndkle (avhengig av hvilken tur hun skal på, såklart )
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 hva med en sprøk bok om det språket de snakker dit hun skal? om hun ikke snakker det allt da. en liten bok til å lese på fly? nakke pute til lang flytur? reise kitt med plaster, paracett, idoform, ++? Anonymous poster hash: d6df8...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå