Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 La oss si at du har besøk av din svigermor. Dere tar med ungen og går på kafé. Du kommer tilbake og du finner ett utklipp fra ett ukeblad som henger på veggen din som hun har heng opp uten at du har merket det. Der står det : 5 ting som er viktig i ett varig partnerskap. Anonymous poster hash: 5278e...1ef
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Hadde spurt hva som var baktanken med at hun hadde hengt opp det? Anonymous poster hash: f46b8...94d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Det kommer an på hva de 5 tingene var. Om det var ting som jeg hadde grunn til å tro var direkte rettet mot meg, så hadde jeg nok blitt ganske fornærmet. Men det kan jo også være ting hun selv har opplevd kan være lett å glemme/viktig å huske, også ønsket hun å dele dette med flere. Eller at hun bare har veldig veldig lyst til at det skal vare mellom dere (f.eks. fordi hun liker deg så godt?) Eller det kan være rettet mot sønnen hennes. Anonymous poster hash: 00dc8...ede
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 akkurat på samme måte som når hun ga meg boka "Mindfulness for foreldre". Jeg spurte om hun syntes jeg var en dårlig mor. Anonymous poster hash: b8b5c...fd9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Jeg ringte henne å spurte hva hun mente. Svigermoren min har det med å blande seg, men hun mener ikke noe vondt med det. Tror hun liker meg og vil at det skal lykkes mellom meg og sønnen hennes. Noen ganger kan det bli litt for mye av det gode;) Hun mente ikke at de punktene direkte mot oss rettet var, men ting som er viktig å huske på i hverdagen. Anonymous poster hash: 5278e...1ef
*Nøtta* Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Jeg hadde tenkt at svigermor har nok oppdaget at det til tider er sterke meningsutvekslinger mellom meg og hennes sønn, og at denne lappen da var et hyggelig forsøk på å være omtenksom mot oss begge. Jeg hadde tatt denne gesten med humor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå