Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hvor fort får man behandling? Celllegift, operasjon? Jeg har ikke fått påvist, men noen jeg kjenner, og nå lurer jeg litt på veien videre. Takknemlig for svar:) Anonymous poster hash: 59f0a...e78
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 http://www.kreftlex.no/no/Bryst Det avhenger av type kreft, av hvor spredt den er, om personen har andre sykdommer man må ta hensyn til, og det vil også avhenge litt av hvor man bor i landet (finnes behandlingstilbudet der personen bor, hva er ventetidene der, hvilken behandling skal gis og hvor kan den gis). Lykke til Anonymous poster hash: 7b8f2...a8c
GeeGee Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 På sykehuset der jeg jobber får pasienter med brystkreft rask behandling, vanligvis innen to uker. Det varierer litt hvilken behandling man skal ha, en del får cellegift og strålebehandling før operasjon, andre i omvendt rekkefølge. Dette avhenger av hvor omfattende svulsten er, og om det er spredning til lymfeknuter eller ikke. Det er mange kvinner som blir helt frisk av brystkreft, men det er jo ingen garantier, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå