Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Dersom dere hadde vært studenter, uten barn og singel, hva hadde dere ønsket dere til jul?Har ingen ide om hva jeg skal kjøpe til søsteren til mannen. Ikke drikker hun heller, så n god flaske vin er uaktuelt Anonymous poster hash: bf6a1...779
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Nå har jeg blitt litt eldre, men jeg satte stor pris på litt luksus da jeg var på den alderen. Gavekort på spa eller hos frisøren, en dyr og godluktende bodylotion, en dyr sjampo og balsam, en deilig og myk ullundertrøye, gode ullstrømpebukser, alle slike ting som jeg ikke hadde råd til å unne meg selv i hverdagen. Anonymous poster hash: 8fe88...dd1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 For tre år siden hadde det vært en beskrivelse av meg. Jeg ønsket meg pledd, sengetøy, strikkesokker (kald hybel :-)), skihansker, brodder, gavekort på spa eller frisør, treningstights, høyttalere til pcen, personlig almanakk (fra personligalmanakk.com). Hvilke interesser har hun? Anonymous poster hash: d11b8...11a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 På den alderen ønsket jeg meg bare gavekort eller penger, slik at jeg kunne handle selv på januarsalg. Var digg å ha et gavekort på 500 kr, men komme hjem med 4 poser klær. Anonymous poster hash: 180b3...447
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 For noen år side hadde jeg ønsket meg hårkur, det sto på ønskelisten hvert eneste år. Ellers har jeg alltid satt pris på gavekort, vin, ullsokker, interiør (for de som kjenner min stil), parfyme osv. Anonymous poster hash: b0bce...90f
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Tja, nå er jeg ikke noe shoppingnarkoman, kjøper aldri klær. Men alltids fint å få penger og bruke det til en selv vil Litt bodyscrub, ansiktspeeling greier, skamdigg! Hårkur som over her nevner. Godsaker til håret og kropp rett og slett. Eller bare penger, det er lettest for begge parter Anonymous poster hash: 51bf4...6a1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Jeg hadde blitt glad for gavekort på forsør, spa, klær osv. Som student har man ikke alltid råd til aøl verdens egenpleie, og må ofte velge mellom de viktigere tingene. Så hadde blitt glad for noe å bruke som ikke gikk rett til livsopphold eller skolemateriell ☺ Anonymous poster hash: e6f37...3bb
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Tenkte egentlig svare jeg fordi jeg trodde ett lite øyeblikk at jeg var rundt 20år. Så kom jeg på at jeg er nærmere 30 enn 20 😜. Jeg synes gavekort var det beste på den tiden. Kunne kjøpe hva jeg ville 😊 Anonymous poster hash: 49108...a4a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Kari traa. Varme luer, skjerf, votter Anonymous poster hash: 68a35...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå