Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Jeg har mistet melken i brystene, så jeg må finne en flaske babyen godtar. Har prøvd avent, men den godtas ikke. Hvilke andre flasker eksisterer, og hvor er de billigst? Har ikke satt meg inn i dette da ammingen har gått greit til nå... Anonymous poster hash: 82fed...aca
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 de er nok billigst hos dagligvarekjedene. prøv mam, den falt i smak her. Anonymous poster hash: fb1a9...908
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Mange på finn som selger titalls flasker i forskjellige merker. Da får du det billig i alle fall, men det spørs jo om du er villig til å kjøpe brukt Anonymous poster hash: aa618...0ed
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Mam var den eneste som ble godtatt her også. Fås kjøpt i alle dagligvarebutikker Anonymous poster hash: e933a...369
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Jeg brukte Avent til mine barn. Søsteren min brukte Dr.Brown til sine, men de er dyre. Anonymous poster hash: d0ef8...62b
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Vi har både mam og avent, jeg liker best mam.. avent sine er ganske harde og runde, mens avent går lettere inn i munnen. Vi prøvde også Bambino, men de smokkene er så smale og lange at ungen brakk seg bare, skikkelig merkelig utformet. Så de bruker vi kun til å frakte kaldt kokt vann i når vi er på tur.. Anonymous poster hash: 21016...aa2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Jeg måtte forresten bråslutte å amme pga medisiner jeg måtte ha og barnet ikke kunne få i seg. Barnet skrek som en gris og ville selvfølgelig ikke ha flaske i det hele tatt. Men til slutt ble jo barnet sultent nok og tok den flasken den fikk, og det var avent. Jeg tenkte aldri at det var merket på flasken ungen ikke ville ha, jeg tenkte at ungen protesterte på at puppen var borte jeg så jeg kjøpte ikke noen andre flasker. Til slutt tok han den flasken jeg hadde kjøpt... Var grusomt da, jeg sto på kjøkkenet og gråt, mens mannen satt i stua med en gråtende og fortvilet unge som ikke ville ha flaska. Men til slutt tok han da flaska med mme og sov som en stein etterpå. Anonymous poster hash: d0ef8...62b
Jippipippi Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Mam fungerte best her. Bare kjøp nye tutter, de passer på avent sine flasker😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå