Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #1 Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor kaller du deg for det? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, ikke for å være ekkel. Jeg synes det er et rart/morsomt/annerledes nick. Anonymous poster hash: 99fc4...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #2 Skrevet 18. desember 2014 Hvem bryr seg Anonymous poster hash: 6c5e8...195
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Hvem bryr seg Anonymous poster hash: 6c5e8...195 Jeg. Og du også, tydeligvis, siden du måtte inn i tråden og til og med skrive innlegg. Anonymous poster hash: 99fc4...ac1
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor ikke sende PM når det er personlige spørsmål? Anonymous poster hash: 17b00...5ba
sug lut Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Noe skal man jo hete. Og det er uttrykk for min generelle holdning til relativt mye.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Hvorfor ikke sende PM når det er personlige spørsmål? Anonymous poster hash: 17b00...5ba Å så farlig å ta det på forumet så alle kan se. Det var jo et rimelig intimt spørsmål og. Not. Anonymous poster hash: cac0b...85c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Haha..må bare tilføye, i går skulle jeg bruke plumbo i dusjavløpet men tok ved en feiltakelse kaustisk soda. Helte på vann fra vannkokeren og det eksploderte nedi der! Skjønte rimelig fort at noe var galt.. Buldra og bråka og sto damp opp til taket.. Fikk lest på flasken at det skal brukes til bl. annet til å lute av maling og lysne treverk... Så antar du har en eksplosiv, varmtgående og etsende holdning til mye Anonymous poster hash: 9fefa...351
sug lut Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Haha..må bare tilføye, i går skulle jeg bruke plumbo i dusjavløpet men tok ved en feiltakelse kaustisk soda. Helte på vann fra vannkokeren og det eksploderte nedi der! Skjønte rimelig fort at noe var galt.. Buldra og bråka og sto damp opp til taket.. Fikk lest på flasken at det skal brukes til bl. annet til å lute av maling og lysne treverk... Så antar du har en eksplosiv, varmtgående og etsende holdning til mye Anonymous poster hash: 9fefa...351 Det kan du trygt gå ut fra.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #9 Skrevet 18. desember 2014 Haha..må bare tilføye, i går skulle jeg bruke plumbo i dusjavløpet men tok ved en feiltakelse kaustisk soda. Helte på vann fra vannkokeren og det eksploderte nedi der! Skjønte rimelig fort at noe var galt.. Buldra og bråka og sto damp opp til taket.. Fikk lest på flasken at det skal brukes til bl. annet til å lute av maling og lysne treverk... Så antar du har en eksplosiv, varmtgående og etsende holdning til mye Anonymous poster hash: 9fefa...351 Plumbo og kaustisk soda er omtrent det samme, bare plumbo har blitt tilsatt aluminium som katalysator. :-) Anonymous poster hash: 35611...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå