Gå til innhold

Dere drevne testere, kan dere svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen dager til jeg skal ha mensen, men i går klarte jeg ikke la være å ta en test. Dette er billigstrimler.

Jeg tok en graviditetstest, og en eggløsningstest (forrige gang jeg var gravid, testet jeg positivt med eggløsningstest.)

Graviditetstesten var negativ med en gang, og så la jeg begge testene i den ene folieposen. En liten stund etterpå hadde graviditetstesten blitt positiv, men det jeg lurer på er om eggløsningstesten kan ha smittet over på graviditetstesten? De lå helt inntil hverandre.

I dag med morgenurin testet jeg negativt med graviditetstest..

Anonymous poster hash: b23ec...fe6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik var det med meg.

Hadde noen billige strimler fra ebay. Tok en test på ettermiddagen 4 dager før ikm. Den ble negativ, men en strek dukket opp etter ca 30 min.

Dagen etter, med morgenurin tok jeg en ny test. Ingenting. Ble så utålmodig av å vente, så prøvde med en cb test jeg hadde liggende. Den ble positiv med en gang :)

Anonymous poster hash: 460c7...419

Skrevet

Slik var det med meg.

Hadde noen billige strimler fra ebay. Tok en test på ettermiddagen 4 dager før ikm. Den ble negativ, men en strek dukket opp etter ca 30 min.

Dagen etter, med morgenurin tok jeg en ny test. Ingenting. Ble så utålmodig av å vente, så prøvde med en cb test jeg hadde liggende. Den ble positiv med en gang :)

Anonymous poster hash: 460c7...419

Oi!! Nå ga du meg nytt håp :)

Har vært prøver siden april. mistet i ma i uke 11 i mars så dette hadde jo vært en fantastisk julegave :) jeg skal teste om noen dager. skal ikke ha mensen før den 22. - 23. :)

Anonymous poster hash: b23ec...fe6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...