Gå til innhold

Mannen var i ulykke og jeg er kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var heldigvis ikke alvorlig, men kunne fort ha blitt det. Bilen må mest sannsynlig kondemneres så var ille nok. Sitter på jobben nå og er kvalm og uvel over tanken på hva som faktisk kunne skjedd om bilen hadde gått rundt!

Anonymous poster hash: a4845...0cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil fokus, du skal sitte på jobb å være takknemlig for at bilen ikke gikk rundt og at mannen din var såpass heldig at han ikke ble skadet! Dette er lykkedagen, ut å kjøp skrapelodd!!

Anonymous poster hash: 7b372...d16

Skrevet

Godt det gikk bra! :)

Anonymous poster hash: ff9df...827
Skrevet

Hm...det finnes virkelig folk her som kjeder seg.

Anonymous poster hash: e41a2...d61

Skrevet

Ja, kanskje det er lykkedagen siden det gikk så bra som det gjorde.

Og nei! Det her er ikke troll fordi jeg kjeder meg!

Skrevet

Vel, da blir det leiebil en stund fremover. Bilen er tauet vekk til verkstedet nå så vi henter leiebil etterpå. Utrolig synd at noe slik skjer rett før jul!

Skrevet

Jeg vet lit hvordan du har det, et nært familiemedlem var i bilulykke for kort tid siden og bilen er totalvraket.. Det er så ekkel følelse...

Jeg var stresset i flere uker etterpå..

Anonymous poster hash: ecd74...2c3

Skrevet

Samme skjedde oss i fjor på denne tiden. Vi var i bilen begge to, og selv om bilen ble ødelagt så var jeg bare så utrolig lettet og lykkelig da den endelig stoppet og vi fortsatt var i live. Og mannen var mest lettet fordi jeg ikke var sint på ham. :P (Han som kjørte.)

I år holder vi oss hjemme til over jul. :P

Anonymous poster hash: 9dcc2...1fd
Skrevet

Jeg var kjempe stresset, men har roet meg litt nå. Fortsatt litt uggen. Kunne jo godt skjedd på et annet tidspunkt og ikke dager før jul.

Skrevet

Jeg var kjempe stresset, men har roet meg litt nå. Fortsatt litt uggen. Kunne jo godt skjedd på et annet tidspunkt og ikke dager før jul. Anonymous poster hash: a4845...0cc

Det jeg ofte tenker etter en ulykke er at det i utgangspunktet var liten sjanse for at noe skulle skje, men så skjedde det. Og nå er det ekstremt liten sjanse for at noe dukt skjer TO ganger.. Skjønner du?

Det gikk bra, tenk hvor heldige dere er:)

Anonymous poster hash: ecd74...2c3

Skrevet

Håper ikke det skjer igjen nei. Jeg satt ikke i bilen, men skjønte at noe hadde skjedd når han ringte meg i det tidspunktet han er på vei til jobb

Skrevet

Sånn kan d gå når man kjører i fylla...

Anonymous poster hash: a1a09...021

Skrevet

Haha, i fylla? Ja, akkurat ... Min mann drikker ikke og om han hadde drukket hadde han ikke gjort det før han skulle på jobb

Skrevet

Vær glad for at det gikk bra hi :)

Men at bilen må kondemneres er ingen målestokk for hvor alvorlig ulykken er.

Anonymous poster hash: db3f0...792
Skrevet

Veldig glad det gikk så bra som det gikk! :)

Vi har pratet med forsikringsselskapet og fortalt om skadene på bilen og de sa at den kom mest sannsynlig til å bli kondemnert

Skrevet

Ok, beklager! Syns jeg leste at han hadde drukket. Vet ikke hva som går av meg idag.

Beklager

Skrevet

Ok, beklager! Syns jeg leste at han hadde drukket. Vet ikke hva som går av meg idag.

Beklager

Nei, han hadde ikke drukket :) Var på vei til jobben når et dyr løp ut foran bilen og når han da svingte unna skled han på glatt vei og kjørte i grøfta

Skrevet

Skremmende! forhåpentligvis vil du etterhvert føle takkmenlighet.

Min mann havnet i en alvorlig ulykke da babyen var to uker gammel. Greier fremdeler nesten ikke tenke på det, bare tanken på hvordan det kunne gått ille. Men føler samtidig en enorm lettelse over at livet tross alt ble normalt igjen:)

Anonymous poster hash: b583d...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...