Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Tok silikon denne uken, og puppene er presset så høyt opp. Hvor lenge tok det før puppene deres ble mer naturlige? Anonymous poster hash: d380c...618
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Silikonpupper er ikke naturlige, det ligger i sakens natur. Trolig vil de synke litt når hevelsen går ned. Anonymous poster hash: dcea0...068
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Etter ca ett år har de fått satt seg skikkelig. Over muskel går dette fortere;) Men etter jeg fikk flere barn og ammet så har puppene blitt mye mer naturlige, faktisk. Anonymous poster hash: 6abd8...d9d
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 gi det noen mnd så blir det mye bedre. jeg har hatt mine i litt over ett år. de ser 100% naturlig ut. ingen som vet jeg har tatt silikon & ingen som har spurt eller sakt noe som kan tyde på at de tror det heller Anonymous poster hash: 406ef...c64
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Ca et år før de faller ned som de skal. Mine ble veldig fine etter tre svangerskap og amming, så det er bare å sette i gang Anonymous poster hash: b2beb...fc9
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Hvilken str har dere? Anonymous poster hash: b4ec6...c91
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Altså det synes omtrent alltid. Til deg som sier ingen vet. Naken vet de. Og litt snodig det må 3 svangerskap og amming til for at de skal se bra ut.... Anonymous poster hash: 5235f...9ce
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #8 Skrevet 18. desember 2014 Altså det synes omtrent alltid. Til deg som sier ingen vet. Naken vet de. Og litt snodig det må 3 svangerskap og amming til for at de skal se bra ut.... Anonymous poster hash: 5235f...9ce Mine så faktisk bra ut før det også selv om det er 18 år siden jeg fikk dem. Men nå etter amming og svangerskap ser de ut som helt vanlige pupper. Ikke engang naken kan man se det er silikon.. Henger litt naturlig og er ikke så store. Arrene synes hvis jeg løfter opp og kikker under da.. Anonymous poster hash: b2beb...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå