Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 På søndag er siste arbeidsdag og har da fri en uke. Gleder meg til å sove lenge, god mat og kos med ungene. 😊 Er alene med de så er ingen mann i bildet. Anonymous poster hash: 53ee5...3fd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Alenemor her også, og jeg gleder meg også noe veldig!! Tar ferie på fredag og fri i 2 uker! gleder meg så til late dager og julekos😁 Anonymous poster hash: f6bc3...715
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #3 Skrevet 18. desember 2014 Jeg gleder meg til barnet mitt blir så stort at jeg også kan sove lenge i ferier! Anonymous poster hash: 53cac...528
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. desember 2014 #4 Skrevet 18. desember 2014 Jeg gleder meg til barnet mitt blir så stort at jeg også kan sove lenge i ferier! Anonymous poster hash: 53cac...528 Jeg og!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 Gruer meg jeg. Blir første julen hun skal til pappaen sin i julen. Gruer meg. Så har ikke noe stemning eller juletre gleder meg bare til å reise bort i julen se på det som en vanlig ferie og så få henne til feiring av nyttårsaften Skulle ønske jeg kunne kline evne annenhver jul å gi til faren. Men han er en så god pappa og fortjener å dere store dager med henne han også Anonymous poster hash: c9fe6...c9a
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Der fikk jeg litt perspektiv på ting gitt... nå gleder jeg meg til å stå opp halv seks med gutten min på julaften. (Og litt til pappan står opp så jeg kan sove litt mer.) #3 Anonymous poster hash: 53cac...528
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2014 #7 Skrevet 18. desember 2014 Grugleder meg til Jul, og gleder meg til det er over. Litt stress med fly grytidlig i morge alene med gutten, deretter flere dager med jet-lag der han kommer til å våkne midt på natten (mens jeg glir inn i døgnrytmer uten å merke det en gang), før pappen kommer når alt er på plass igjen, deretter måtte tre forsiktig frem med mine foreldre i 2 uker, før vi reiser hjem igjen og må gjennom en ny runde med jet-lag. Det blir selvsagt kjempekoselig å se mine foreldre og den øvrige familien, men det er passe slitsomt også. Bare å få plass til alle julegavene i bagasjen er en utfordring, og siden det er kaldt der borte må vi også full vinterantrekk kompett med tunge støvler. Må ha med minst 4 store kofferter på 3 personer, kanskje 5! Skjer bare hvert 3. år, ellers ville heg ikke orket. Håper det blir lettere for mine foreldre å komme bort til oss i fremtiden, men så lenge min farmor lever er det helt utelukket. Min far ville aldri reist fra moren sin i Julen (det er egentlig veldig søtt). Gleder meg til januar, da er vi hjem igjen og vi kan stå på ski. Anonymous poster hash: 2f29d...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå