Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Og hvilken sokkefarge er akseptabelt isåfall? Anonymous poster hash: f3889...bd4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Sikkert ikke noe galt med det. Selv bruker jeg aldri hvite sokker. Man ser jo så godt hvor møkkete de blir. Synes det er lite pent. Anonymous poster hash: 39e6e...576
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Det bryter liksom opp antrekket... Ofte mørk bukse, og pang der var blenda sokkene. Blir helt feil i min OCDnevroriserte amygdyla å prosessere at enkelte velger å gå i hvite sokker... Bortsett fra det!!!!! sikkert greit😜
Gjest Minnieropptatt Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Hvite sokker "bryter" med mørk farge på bukser. Hvite sokker er møkkete. Husker jeg så et bilde i Topp eller no sånt av en av gutta i Creation på det glade 80tall. Han satt på knærne med ryggen mot kameraet og hodet vendt mot kamera. Han hadde på seg møkkete hvite sokker.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Ingenting galt med hvite sokker, det myker jo bare opp et mørkt antrekk
Illyrie Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Hvite sokker er bare hvite når de er nye. Ellers ser de konstant skitne ut. Ser også sjeldent bra ut til de fleste antrekk. Svarte sokker er tingen, og det eneste som duger i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Hvite sokker brukte vi på 80-tallet. Fy flate, som vi så ut. Nå bruker jeg av og til hvite ankelsokker, ellers er svart bankers og andre farger gøy. Anonymous poster hash: e48b3...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå