Gå til innhold

Endelig noen som tar det på alvor *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hang på helsestasjonen

Fornøyd damer ???

Anonymous poster hash: 93a26...0a1

post-42-113135_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lappen så jeg og for ikke så lenge siden.  Men tenkte sånn ca det samme som deg.

Anonymous poster hash: 4a3a8...36d
Skrevet

Burde henge i storformat mange steder på alle kjøpesentre. Stakkars små unger som ligger inni vognene og koker.

Anonymous poster hash: 0614b...6da

Skrevet

Har jo vært såååååå mye skriving om dette her inne

Hi

Anonymous poster hash: 93a26...0a1

Skrevet

Jobber nok en dibber der

Anonymous poster hash: dd319...77b

Skrevet

Det er jo tross alt gammelt nytt, og noe alle innen helse vet. 

Anonymous poster hash: 36f35...320
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg synes det er langt færre vogner med tepper over nå enn da min eldste var baby for 7 år siden

Skrevet

Jeg synes det er langt færre vogner med tepper over nå enn da min eldste var baby for 7 år siden

Hdde alle teppe foran da? Jg har ikke sett en eneste vogn med teppe på et halvt år

Skrevet

Disse lappene ble hengt opp på helsestasjonene her i distriktet for flere år siden :) veldig bra!

Skrevet

hysteri synes jeg, ingen av mine har død av det, og de elsde er idag selv foreldre,men de gjør det ikke, yngste gutten er snart 3 år

Anonymous poster hash: 340a2...d73
Skrevet

hysteri synes jeg, ingen av mine har død av det, og de elsde er idag selv foreldre,men de gjør det ikke, yngste gutten er snart 3 år

Anonymous poster hash: 340a2...d73

De fleste dør ikke av shaken-baby-syndrome heller. Eller røyking. Likevel er det ikke ok å utsette babyer for noe en vet kan være skadelig.

Anonymous poster hash: 36f35...320

Skrevet

Hdde alle teppe foran da? Jg har ikke sett en eneste vogn med teppe på et halvt år

For 11 og 7 år siden var det veldig vanlig. Noen dekte med tykke ulltepper for at det ikke skulle slippe inn lys eller vind.

Anonymous poster hash: b0722...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...