Gå til innhold

Legen med sønnen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste året har sønnen vår vært mye dårlig, ene infeksjonen har tatt det andre, noen ganger har vi gått til legen, andre ganger har det gått over av seg selv, til sammen i år har jeg og mannen brukt 28 sykt barn dager, det er hoste, falsk krupp, ørebetennelser, plutselig høy feber, halsbetennelser, skjult lungebetennelse og helvetesild... I tillegg kaster han lett opp nær hanspiser og lignende om han er forkjølet... Får svar av legen at sånn er det gjerne, at de får nye infeksjoner så fort siden de er redusert av forrige infeksjon (han er 3 år)... I tillegg har han vært plaget med smerter i knærne, ikke bare nattestid, men om dagen, fysioterapeut fant ingen grunn annet en at han kanskje låser knærne innimellom.... Han blir fort sliten og irritabel, og ser bleik ut. Kan jeg ringe legen og be om en utredning? Googler jeg disse symptomene kommer leukemi opp, Google er ikke bra.... Ut over dette er han i full fart, sosial, blid og aktiv... Blir bekymret jeg...

Anonymous poster hash: 37aa2...524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bedt om en ordentlig sjekk. Det kan hende at det er fordi han har vært mye syk at han er mye syk, men det er ikke normalt at en treåring er så mye syk. Helvetesild er ikke normalt hos barn i det hele tatt. Det må jo ikke være leukemi, som du skriver selv, google er ikke bra, men det bør definitivt sjekkes ut om det er noe mer enn at han bare er mye syk.

Anonymous poster hash: ffb5f...66e
Skrevet

Si at du ønsker henvisning til barneavdeling. Sykehus kan utrede på et helt annet nivå enn fastlege/legevakt.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 38295...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...