Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Når vi lager kaker og snop har barna ofte besøk av venner som "hjelper til". Er det vanlig å sende med alle hjelpetreneren litt hjem og eventuelt hvor mye? Anonymous poster hash: 319a4...7d5
Gjest Julia1984 Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Hvis de er med og baker feks pepperkaker synes jeg det er hyggelig å sende med en liten pose hjem, eks 10-12 pepperkaker
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Ville ha sendt med litt hjem. Er jo koselig av foreldrene å kunne få se/smake litt av det de har vært og bakt. Men trenger ikke være mengder, kun en smaksprøve. Anonymous poster hash: 671dc...8ee
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Kommer litt an på, om de blir invitert for å komme å bake sender jeg med en god del, men da har jeg jo også planlagt for dette. Om de bare ramler inn når vi baker og hjelper til får de med litt, men ikke mer en en smaksprøve eller to til seg og resten av familien der. Når jeg planlegger å bake og slikt og ikke har invitert har jeg mest sannsynlig planer for det som bakes også. Anonymous poster hash: 61ce7...68f
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2014 #5 Skrevet 18. desember 2014 En liten boks er jo hyggelig å sende med.
sug lut Skrevet 18. desember 2014 #6 Skrevet 18. desember 2014 Sender alltid en boks med, ja, om det er vanlige kaker. Tar med alle de pepperkakene de selv pynta, selvsagt, evt noen ekstra om det ikke ble så mye tid. Lager de marsipan tar de med alt de lagde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå