Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg skal reise i morgen og være borte en uke og får da ikke sett kjæresten på denne tiden. Han ringte meg tidlig i kveld (for å si hadet) og jeg var midt i å hente sønnen min i et bursdagsselskap og avskjed så jeg bare avslo samtalen og ringte han opp tre minutter etterpå - når jeg var ute av huset der. Da svarte han ikke og jeg tenkte han kanskje var ute og kjørte eller noe. Hørte ikke fra han på noen timer så jeg ringte tilbake. Han svarte ikke heller da. Grrr.... Nå skal jeg snart legge meg for jeg skal opp tidlig i morgen. Sitter og irriterer meg fordi jeg lurer på om han ble snurt fordi jeg bare avslo samtalen hans....i stedet for å svare og be han ringe fem minutter senere. Jeg forstår meg ikke på menn....men jeg begynner å lure på hva som foregår i den her mannens hode noen ganger. Jeg skal i hvert fall ikke ringe mer, men synes det er kjempeleit å ikke få sagt ha det til han over telefon da Anonymous poster hash: 9618a...978
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Slapp av. Det er vel mulig å ringe fra dit du skal :-) Anonymous poster hash: 60f15...c25
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 HI Ja, men jeg lurer på hvorfor han ikke har ringt. I tillegg vet han at det er en viktig dag for meg i morgen, jobbsammenheng (foredrag og prisutdeling) så jeg hadde syntes det hadde vært koselig at han ringt FØR dette. Men slik det ser ut nå så får jeg ikke snakket med han før etter alt dette er ferdig. Det er det som er litt leit. Anonymous poster hash: 9618a...978
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Send en sms og si at du sto midt i avskjed fra bursdagsselskap og trykket på feil knapp da han ringte, og at du synes det var leit at du ikke har fått tak i han etterpå for å si hadet. Avslutt med å ønske han en god natt, at du er spent på morgendagen, men at du gleder deg til du kommer tilbake og kan se han igjen. Og så ringer du ikke mer. Helt innafor å ta en hvit løgn dersom han reagerer veldig negativt på å bli avvist i et par minutter, fremfor at det skal bli en krangel og diskusjon i ettertid. Anonymous poster hash: 287ef...581
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Send en sms og si at du sto midt i avskjed fra bursdagsselskap og trykket på feil knapp da han ringte, og at du synes det var leit at du ikke har fått tak i han etterpå for å si hadet. Avslutt med å ønske han en god natt, at du er spent på morgendagen, men at du gleder deg til du kommer tilbake og kan se han igjen. Og så ringer du ikke mer. Helt innafor å ta en hvit løgn dersom han reagerer veldig negativt på å bli avvist i et par minutter, fremfor at det skal bli en krangel og diskusjon i ettertid. Anonymous poster hash: 287ef...581 HI Jeg ringte han opp igjen knappe fem minutter etterpå tror jeg. Han kan umulig bli sur for slikt...det går bare ikke an. Jeg sa det som det var jeg at jeg måtte avslå fordi det var rotete der akkurat der og da + at jeg var på vei ut av døra. Og jeg ringte han jo opp igjen. Altså...hvis noen avslår en samtale når jeg ringer, så regner jeg med at det er en grunn til det. Ikke pokker om jeg blir snurt for sånt. Er litt i tvil om jeg skal sende en sms og si at jeg syntes det var dumt....eller om jeg skal svare med samme mynt. Hater å gjøre sånn, for det synes jeg er så barnslig. Men likevel...han vet at jeg drar i morgen, han vet det er viktig....jeg er ganske sikker på at han ikke er kjempeopptatt i kveld - og så ringer han ikke igjen. Jeg tror faktisk han ble snurt. Det er det eneste som har bekymret meg over denne mannen - at han blir snurt for lite, og "straffer" ved å ikke gi lyd fra seg. Så denne gangen så tenker jeg at hvis han prøver å straffe med det....ja da skal han i hvert fall ikke få vite at det funker!! Anonymous poster hash: 9618a...978
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå