Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Har sluttet på prevensjon. Spiral. Hatt stabil syklus og mensen hver måned selv om jeg har hatt spiral ( en av de få uheldige som har hatt mens med spiral sikkert). Sånn sett ganske greit da jeg fjernet spiral, visste da at EL var 5 dager etter jeg tok den ut. Tok El test som var positiv og hadde el smerter/slim og er sikker på at jeg hadde EL. Nå venter jeg jeg mens i morgen siden El var torsdag for 2 uker siden. I dag har jeg hatt brunlig utflod og litt blod, tenkte at nå kommer mens, men det er stoppet opp. Ingen menssmuringer eller de kvisene jeg pleier å få rundt mensen, men ømme pupper. Negativ grav.test i dag. Begynner å lure på om jeg plutselig kan ha få et ny syklus? Skal ikke mens komme i morgen 14 dager etter EL? Har alltid menssmuringer før mens kommer, og har aldri spottet før, så rart jeg hadde denne lille blødningen i dag... Kan legge til at jeg i 4 dager etter EL hadde mensmurringer, men de avtok. Eneste jeg kjenner nå er noen få stikk i livmoren, kan godt være mensen kommer som bestilt i morgen men hadde nok kjent det på kroppen? Har kjent det hver måned de siste årene å den pleier komme på klokka... Har gitt opp at jeg er gravid, men håper mensen ikke er forstyrret nå for jeg var liksom klar til neste El som blir i slutten av romjulen/nyttår... huff..aldri hatt forandringer i syklus før...som sagt ikke i de rene med spiral heller. Erfaringer noen? I følge legen blir ikke min syklus endret fordi jeg har hatt spiral, og jeg har jo også hatt mensen hver måned. Anonymous poster hash: 99685...9ec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Og det kan vel umulig være en festeblødning 13 dager etter EL. Anonymous poster hash: 99685...9ec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Ingen som plutselig har opplevd "ny" eller ikke vanlig syklus? Anonymous poster hash: 99685...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå