Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Noen som kan dele oppskrifter med meg? Babyen min er 6mnd nå. Hvor mye og hvor mange måltider med mat gir dere? Anonymous poster hash: d9814...5dc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Det er fryktelig enkelt, har ikke helsestasjonen gitt deg info? Du begynner med smaksprøver(en teskje første dagen osv) av lettfordøyelig mat blandet med mme eller morsmelk.. Begynn med gulrot, pastinakk, avokado og lignende, men bare en om gangen til å starte med. Anonymous poster hash: 25a8e...aa5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Du trenger ikke oppskrift. Du moser bare den maten dere pleier spise (uten salt) Anonymous poster hash: 210e4...e01
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Du trenger ikke oppskrift. Du moser bare den maten dere pleier spise (uten salt)Anonymous poster hash: 210e4...e01 Er det jeg gjorde med sønnen min, men husker ikke når jeg startet med det... gir nå lunsj og kveldsmat, burde jeg gi flere måltider? Får liksom ikke orntelige svar fra helsesøster. Anonymous poster hash: d9814...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå