Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Han kjøper jo det hver uke uansett. Sier at han har alt han trenger, og ikke ønsker seg noe spesielt.. Abb på bladet og noen gode øl til? Er det en grei julegave? Anonymous poster hash: 85157...e37
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Ville deres menn blitt glad? Evt jaktblad? Anonymous poster hash: 85157...e37
sug lut Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde vel følt meg noe bedre om jeg ga jaktblad, siden Vi Menn har store problemer med å unngå å være kvinnetåpelig.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde vel følt meg noe bedre om jeg ga jaktblad, siden Vi Menn har store problemer med å unngå å være kvinnetåpelig. Kvinnetåpelig? Hva mener du? Anonymous poster hash: 85157...e37
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Hvis han liker bladet så er det vel en fin gave. Mannen min synes Vi Menn er kjedelig. Veldig synd, for jeg liker det, men kan liksom ikke kjøpe det til meg selv. Anonymous poster hash: 8f261...dd7
pifi med tre nurk Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Hvis han leser det ukentlig så synes han det vel er greit! Men kanskje du kunne gitt han et han ikke har fra før? Eller finnes det kanskje ingen andre "manneblader" lenger?
MammantilNurket Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 (endret) Jeg hadde vel følt meg noe bedre om jeg ga jaktblad, siden Vi Menn har store problemer med å unngå å være kvinnetåpelig.Kvinnetåpelig? Hva mener du? Anonymous poster hash: 85157...e37 Overskrifter av typen"Møt Sienna-Alexandra (19) fra Kløfta og hennes sexye kløft" ... Enig i at "Vi menn" er kjedelig - mannlige ekvivalenten til "Allers"? Hva med abo. på "Men's Health"? Endret 17. desember 2014 av MammantilNurket
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Gubben min skal få abbonement på vi menn til jul og et abbonement på Pondus. Han abbonerte på begge før, men sa de opp da han følte han ikke hadde råd lenger. Pondus er ellers et forslag. Bra tegneserie.
sug lut Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde vel følt meg noe bedre om jeg ga jaktblad, siden Vi Menn har store problemer med å unngå å være kvinnetåpelig. Kvinnetåpelig? Hva mener du? Anonymous poster hash: 85157...e37 Alle Michellene, Jeannettene og Chantalene de føler de trenger for overbevise seg om at de er menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå