Gå til innhold

Hva slags støvsuger har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er du fornøyd?



Anonymous poster hash: cb159...d6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Hoover telios 2400w og jeg er veldig fornøyd.

 

Anonymous poster hash: 47f28...b49

Skrevet

Flexit sentralstøvsuger.

Nei, er ikke fornøyd, kunne godt vært litt mer kraft i den.



Anonymous poster hash: 34284...033
Skrevet

Ja!! Miele sin til 999kr. Aldri prøvd bedre!

 

Anonymous poster hash: bbe45...df9

Skrevet

Husk å kjøpe ny før nyttår. Fra 2015 er det ikke lengre lov til å selge støvsugere med effekt over 500w. 



Anonymous poster hash: 3e909...af6
Skrevet

Beklager det skulle stå 1500w. 



Anonymous poster hash: 3e909...af6
Skrevet

Sentralstøvsuger og vanlig nilfisk støvsuger.

Sistnevnte suger best, den andre bråker betydelig mindre :)

Skrevet

 

Beklager det skulle stå 1500w. 

 

Anonymous poster hash: 3e909...af6

 

Hvorfor ikke det?

Skrevet

Poseløs, husker ikke merket, men poseløs er genialt.

Skrevet

 

 

Beklager det skulle stå 1500w. 

 

Anonymous poster hash: 3e909...af6

 

Hvorfor ikke det?

 

 

Nytt EU-direktiv. Begrunnelsen er for å spare strøm om jeg ikke har hørt helt feil. 

 

Anonymous poster hash: 3e909...af6

Skrevet

 

 

 

Beklager det skulle stå 1500w. 

 

Anonymous poster hash: 3e909...af6

 

Hvorfor ikke det?

 

 

Nytt EU-direktiv. Begrunnelsen er for å spare strøm om jeg ikke har hørt helt feil. 

 

Anonymous poster hash: 3e909...af6

 

Oi. Min bittelille Volta er 1600 w og det er ikke akkurat kjempefutt i den.

 

Anonymous poster hash: 05da6...af3

Skrevet

Miele. Godt fornøyd med den.

 

Anonymous poster hash: e7aeb...8ff

Skrevet

Dyson. Fantastisk

 

Anonymous poster hash: bbfeb...0fc

Skrevet

Electrolux Intelligence. Finnes ikke bedre!

Skrevet

Miele ett eller annet. Kostet 2000 kr mener jeg og har en egen funksjon for hundehår😁

Skrevet

Jeg har miljømaskin, Rainbow.
Den er med vannbeholder.Støvpartiklene blir værende i vannet og vil ikke komme seg ut igjen :)

Jeg bruker skyllemiddel i vannet og det lukter fantastisk når jeg støvsuger.
Man kan rense flekker, avise fryser, bruke den som løvblåser+++

Den er dyr,men det er det beste som er! :) :)



Anonymous poster hash: fbca7...212
Skrevet

Bocsh 2 in 1 :) Elsker den :D



Anonymous poster hash: dbab0...ac7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...