Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Og er du fornøyd? Anonymous poster hash: cb159...d6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har en Hoover telios 2400w og jeg er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 47f28...b49
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Flexit sentralstøvsuger. Nei, er ikke fornøyd, kunne godt vært litt mer kraft i den. Anonymous poster hash: 34284...033
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Ja!! Miele sin til 999kr. Aldri prøvd bedre! Anonymous poster hash: bbe45...df9
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Husk å kjøpe ny før nyttår. Fra 2015 er det ikke lengre lov til å selge støvsugere med effekt over 500w. Anonymous poster hash: 3e909...af6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Beklager det skulle stå 1500w. Anonymous poster hash: 3e909...af6
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Sentralstøvsuger og vanlig nilfisk støvsuger. Sistnevnte suger best, den andre bråker betydelig mindre
valnøtta Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Beklager det skulle stå 1500w. Anonymous poster hash: 3e909...af6 Hvorfor ikke det?
sug lut Skrevet 17. desember 2014 #9 Skrevet 17. desember 2014 Poseløs, husker ikke merket, men poseløs er genialt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #10 Skrevet 17. desember 2014 Beklager det skulle stå 1500w. Anonymous poster hash: 3e909...af6 Hvorfor ikke det? Nytt EU-direktiv. Begrunnelsen er for å spare strøm om jeg ikke har hørt helt feil. Anonymous poster hash: 3e909...af6
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #11 Skrevet 17. desember 2014 Beklager det skulle stå 1500w. Anonymous poster hash: 3e909...af6 Hvorfor ikke det? Nytt EU-direktiv. Begrunnelsen er for å spare strøm om jeg ikke har hørt helt feil. Anonymous poster hash: 3e909...af6 Oi. Min bittelille Volta er 1600 w og det er ikke akkurat kjempefutt i den. Anonymous poster hash: 05da6...af3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #12 Skrevet 17. desember 2014 Miele. Godt fornøyd med den. Anonymous poster hash: e7aeb...8ff
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #13 Skrevet 17. desember 2014 Dyson. Fantastisk Anonymous poster hash: bbfeb...0fc
Illyrie Skrevet 17. desember 2014 #14 Skrevet 17. desember 2014 Electrolux Intelligence. Finnes ikke bedre!
Gjest Skrevet 17. desember 2014 #15 Skrevet 17. desember 2014 Miele ett eller annet. Kostet 2000 kr mener jeg og har en egen funksjon for hundehår😁
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #16 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har miljømaskin, Rainbow.Den er med vannbeholder.Støvpartiklene blir værende i vannet og vil ikke komme seg ut igjen Jeg bruker skyllemiddel i vannet og det lukter fantastisk når jeg støvsuger.Man kan rense flekker, avise fryser, bruke den som løvblåser+++Den er dyr,men det er det beste som er! :) Anonymous poster hash: fbca7...212
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #17 Skrevet 17. desember 2014 Bocsh 2 in 1 Elsker den Anonymous poster hash: dbab0...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå