Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Har kjøpt et KJEMPE STORT vinglass(!!), men lyst å fylle det med noe. En enslig mann, snill som dagen er lang som liker å kose seg i hverdagen ( og helg) hehehe Anonymous poster hash: 43ed0...315
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Hjemmelagde sjokoladekjeks og konfekt;) Anonymous poster hash: 7b918...739
Hønemor30 Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Min bestekompis får i år nespresso maskin, kaffekrus og hjemmelaget konfekt. Du kan jo gi han favoritt vinen, god sjokolade, kino gavekort el .l. ?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Har ikke FOr mye å bruke hehe egentlig var d stoooore glasset for morro skyld. Er det dumt om jeg fyller glasset med brente mandler ( som han elsker) og kjøper en flaske med captain morgan? Vet han elsker det, prisen vet jeg ikke men det får gå 😝 Anonymous poster hash: 43ed0...315
Hønemor30 Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Lurt det,du kjenner han og vet hva han liker Jeg handlet på supersalg og fikk mye for pengene i år. C.Morgan er ikke billig heller men mulig det finnes halvflasker.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Æsj koster den mye? Han drikker den stort sett hver gang. Drikker jo vin også men aner Igrunn ikke hvordan vin. Hva ligger en slik flaske på? Anonymous poster hash: 43ed0...315
Hønemor30 Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Kommer an på type og flaske str. Fra ca 250 ->
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Jeg ville kjpt en vin. Spør på polet etter en de vil anbefale, kanskje han finner en ny favoritt vin også. Det syns jeg er litt koselig med vin til jul, noe nytt å smake på. Kjøpt brente mandler i butikken (den lille nøttefsbrikken har det i løsvekt, og på denne tiden er de slltid ferske siden det selges så mange) lag ett kremmerhs av cellofan eller annet fint egnet papir (gråpapri er tøft syns jeg, og noen røde hjerter på så blir det skikkelig julet) Kjøp noen forskjellige flaxlodd. Griseflax 10kr. Til/fra 20kr. Flax 25kr. Trenger ikke de store og dyrere. Jeg selv stns det er kjempe morro med flax i pakkene. Fikk en lysestake og fire flaxlodd av en kamerst til jul for noen år siden. Det viste seg å bli en stor presang for jeg vant 500kr på det ene loddet. Anonymous poster hash: 95d84...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå