Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Har en søster, vi har så og si null kontakt. Fungerer ikke mellom oss dessverre. Har fått beskjed om å holde meg unna henne, men barna hennes er uskyldige og jeg vil ikke at de skal drabbes/lide. Nå har det vært bursdag til barna der og snart jul. Har sendt julekort til de, der det står til barna. Og skal levere gaver til barna. Er det feil eller OK? Anonymous poster hash: da70c...d76
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Helt ok, jeg har ikke kontakt med min bror men sender til ungene hans fra ungene mine. (de har litt kontakt med hverandre via farmor og farfar / mormor og morfar heldigvis... Anonymous poster hash: b6414...b56
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg synes ikke det er ok. Det er annerledes å gi gave fra søskenbarn til søskenbarn enn fra tante til barn. Hvis du gir tantebarna dine gave fra deg setter du dem mellom barken og veden. De vil oppleve masse motstridende følelser, når de skal like både deg som er tante og sin mor samtidig, på tross av at dere ikke klarer å like hverandre. Da synes jeg heller det er bedre at de ikke har kontakt med deg. Anonymous poster hash: ebcda...209
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde ikke gitt gaver om situasjonen var som du beskriver. Anonymous poster hash: e6e2a...8b3
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Jeg synes ikke det er ok. Det er annerledes å gi gave fra søskenbarn til søskenbarn enn fra tante til barn. Hvis du gir tantebarna dine gave fra deg setter du dem mellom barken og veden. De vil oppleve masse motstridende følelser, når de skal like både deg som er tante og sin mor samtidig, på tross av at dere ikke klarer å like hverandre. Da synes jeg heller det er bedre at de ikke har kontakt med deg. Anonymous poster hash: ebcda...209 Er du frisk???? Anonymous poster hash: 6357d...13f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Jeg synes ikke det er ok. Det er annerledes å gi gave fra søskenbarn til søskenbarn enn fra tante til barn. Hvis du gir tantebarna dine gave fra deg setter du dem mellom barken og veden. De vil oppleve masse motstridende følelser, når de skal like både deg som er tante og sin mor samtidig, på tross av at dere ikke klarer å like hverandre. Da synes jeg heller det er bedre at de ikke har kontakt med deg. Anonymous poster hash: ebcda...209 Er du frisk???? Anonymous poster hash: 6357d...13f Nei, jeg er forkjøla. Anonymous poster hash: ebcda...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå