Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg syns det er helt tragisk Jeg har ingen følelser for ham lengre, og til tider har jeg heller ikke vennskapelige følelser. Noen ganger er det fint, men da bare på en vennskapelig måte. Jeg har på mange måter mistet respekten for ham, uten at han egentlig har gjort noe mot meg. Men veldig mye ansvar - både økonomisk og mht huslige ting faller på meg. Han irriterer meg også noe voldsomt, og jeg kan tenk meg at jeg er en mare å bo med. Jeg er egentlig en godt likt, sprudlende person som ser positivt på det meste, men denne personen har nok ikke mannen min sett på lenge. Og jeg vet ikke om jeg klarer å snu den negative spiralen. Men vi vil begge leve sammen som familie - nok mest pga. hus og barn. Jeg har et evig håp om at jeg skal finne tilbake til den mannen jeg falt så pladask for, men jeg har egentlig ingen tro på det. Er det mange som har valgt å bare leve videre i et slikt forhold? Jeg tror mange ganger at han hadde hatt det bedre uten meg, sammen med noen som ser kvalitetene hans. Men han mener at vi ikke har det så ille som jeg påstår. Anonymous poster hash: 6d96b...ce3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå