Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Inspirert over tråden med dyr sofa:) Jeg har tenkt å legge ut en barneseng med madrass somvar dyr som ny. I tillegg til noen mindre møbler. Hadde i utganspunktet tenkt å legge ut for en tredjedel av nypris, men innser nå at det blir vanskelig. Er det noen sjanse å få 1200 kr for en brukt juniorseng?.. Tenkte da at de får med madrass som kostet 2000 ny. Anonymous poster hash: 50ef9...b9c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 De færreste kjøper en brukt madrass. Det er bare ekkelt, uansett om man kan vaske trekket så trekker jo kroppsvesker ned i madrassen, urin f.eks Anonymous poster hash: 5630c...37a
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Skjønner tankegangen:) Men siden vi har brukt overmadrass er selve madrassen i veldig god stand. Anonymous poster hash: 50ef9...b9c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 da må fu finne noen som ikke har spesielt med penger, men som synes det er viktig å ha merke møbler til små unger. noen keg kjenner med godt med prnger kjøper sånt. de fleste av oss tenker det er fint med ikea. det er nytt og rent og trenger ikke dærlig med kvalitet. det er møbler som blir stygge etter et par år så uansett. Anonymous poster hash: 4121e...a71
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 At det er brukt overmadrass kan jo, for alt man vet, bare være noe du sier. Jeg hadde ikke kjøpt madrass brukt på finn. Hadde til nød kjøpt av kjente som jeg stoler på og som sa at det hele tiden var brukt overmadrass. Bruk av andres madrass øker sjansen for krybbedød. Selv om den økes marginalt, tar vel de færreste sjansen. Da ville jeg heller hatt en ny madrass fra ikea. Hilsen en som bare kjøper stokke.. Anonymous poster hash: bb913...9dd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 Brukt madrass anbefales ikke, tviler på at noen vil ha den. Sengen får du sikkert solgt om den er av et snobbemerke. Anonymous poster hash: a587a...7ef
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 De fleste kjøper heller ny rimelig madrass på f.eks Ikea enn å kjøpe brukt madrass. Men sengen kan det godt hende du får solgt. Anonymous poster hash: d0cc9...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå