Gå til innhold

Dere med bekkenløsning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det, gravid i uke 30. Er femti % sykemld, og det har gått strålende. Jobber annenhver dag, så jeg har en dag å hente meg inn igjen på etter jobb. Men på mandag klarte jeg å skli på isen. Datt ikke, for tok meg i det, men har tydeligvis strekt noe, for jeg kan fortsatt nesten ikke gå.

Tror dere det vil gå seg til, eller vil jeg være invalid resten av svangerskapet?

Er livredd for å bli fullt sykemeldt. Og ikke er jeg ferdig med julestria heller.

Trenger solskinnshistorier :)

Anonymous poster hash: a216f...d42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke heelt det samme, men svarer likevel, for husker at jeg ble livredd av å google og lese om folk som fremdeles sleit seks år etter fødsel osv.

Jeg fikk bekkenløsning etter fødsel, sannsynligvis utløst av et tungt løft. Det var skrekkelig deprimerende å være så fysisk begrenset, og spesielt det å ikke vite når det skulle gå over, eller om det i det hele tatt ville gå over!!

Fikk råd av legen om å spise paracet og ibux, og ikke pushe meg selv. Lytte til kroppen, ta det med ro.

Og etter tre måneder er jeg jammen så godt som frisk!! Nå har jeg bare litt antydning til vondt innimellom, mot på det verste at jeg kunne sitte og grue meg til å gå skrittene fra stua til bader for å gå på do.

Jeg har trua på at du også blir bra igjen (men kan ikke svare på om det blir før eller etter fødsel). God bedring, uansett. Vet godt hvor nitrist det er å gå sånn.

Anonymous poster hash: 672ac...7b5

Skrevet

Min erfaring er at når du først har fått bekkenløsning, så sitter den til du har født. Jeg løp i regnet og fikk vondt, da satt den de siste 4 mnd. av svangerskapet. Strekk er strekk liksom. Men du kan jo bade i varmtvann og gå til kiropraktor og gjøre andre ting som lindrer.

Anonymous poster hash: ba6df...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...