Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Jeg hadde med meg min seks år gamle gutt på bokhandelen i dag. Han var så fornøyd for at han endelig skulle få kjøpe en bok for egne penger Da vi var i bokhandelen plukket han ut en bok som het "aktiviteter for jenter" eller noe slikt. Men da hans skulle betale sa kassadama "du kan jo ikke kjøpe den, det er jo en jentebok". Gutten min svarte at han ville ha boken likevel. Kassadama gjentok at det var en jentebok, og sa at han heller kunne ta den andre versjonen, som var for gutter. Sønnen min ville ikke. Da snudde kassadama seg til meg og sa at jeg burde ikke la han kjøpe en sånn bok, for de andre guttene kom til å syns han var teit fordi han kjøpte jenteting. Dette var det bare jeg som skulle høre, men gutten min hørte det også, og han sa HØYT, så hele butikken hørte det "det finnes ikke jenteting og gutteting, bortsatt fra jentetiss og guttetiss!" Det hadde ikke kassadama forventa Hun ble så flau over det at hun turte ikke noe annet enn å la gutten min kjøpe den boka han hadde lyst på Anonymous poster hash: b7f6a...6e2
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Tøffe og kule gutten din :-P han er rå!! Teite kassadama burde holde seg for god til å fortelle deg hva du/gutten BURDE ha kjøpt :-O Anonymous poster hash: 3323d...bf9
Monica Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Tøff gutt du har. Og helt enig med han.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #5 Skrevet 17. desember 2014 Jeg klarer ikke å tro at slike historier faktisk har skjedd. Folk kan ikke være så dum (damen i kassen, altså!). Anonymous poster hash: 2ab71...0b4
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #6 Skrevet 17. desember 2014 HVA om gutten skulle kjøpe en gave til ei venninne? For ei kassadame! Anonymous poster hash: cd250...755
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #7 Skrevet 17. desember 2014 Skjønner ikke hva folk i kassen har med hva andre kjøper. For alt hun visste kunne det være en gave. Jeg har aldri i mitt bare liv kommentert hva folk kjøper når jeg har jobbet i kasse. Med mindre de kommer og spør om råd, så holder jeg munnen lukket og meningene mine for meg selv. Anonymous poster hash: e93e6...921
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #8 Skrevet 17. desember 2014 Tøff gutt som satte på plass en teit kassadame! Anonymous poster hash: c97cb...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå