Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #1 Skrevet 17. desember 2014 Som svarer at de vil vente og se om de får noe av andre.. når jeg spør hvordan de gjør det ang gaver til venner av barna deres? Vi gir for gleden av å gi, ikke for å få tilbake... synes denne tenkemåten er litt smålig. Vi gir til de som barna har kontakt med på fritiden. Puh!😤😥 måtte bare få det ut! 😊 Hvordan tenker dere ang dette? Anonymous poster hash: 79bcb...12d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #2 Skrevet 17. desember 2014 Jeg har i hvert fall helt panikk for at datteren min skal få gave av noen vi ikke har kjøpt til. Hater sånt altså! Anonymous poster hash: 353e8...dec
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2014 #3 Skrevet 17. desember 2014 Jeg gjør det på den måten for å ikke sette andre i en kjip situasjon. Hadde jeg visst at de ikke følte seg presset til å kjøpe noe tilbake, så kunne jeg gjerne gitt gave til alle vennene til barnet mitt jeg. Men sånn er det ikke for de fleste dessverre. Derfor har jeg heller gaver i bakhånd som jeg gir hvis de kommer med gave først. Anonymous poster hash: 62e13...d90
Chl85 Skrevet 17. desember 2014 #4 Skrevet 17. desember 2014 Her blir vi enige om det på forhånd... Og det kommer veldig ann på hvor mange man har å kjøpe til innad i familien. Jeg kjøper ikke til alle barna rundt oss, da jeg synes det er viktigere med bursdager. Dersom noen kjøper til oss uten at vi har avtalt noe, så gidder ikke jeg å stresse ut i siste liten for å kjøpe noe tilbake. De som kjenner meg vet hvor jeg står når det kommer til slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå